تصویر لو رفته از گوشی‌های اکسپریا XA2، XA2 Ultra و اکسپریا L2 را ببینید

۱۸ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی به احتمال زیاد تا چند روز دیگر نسل جدیدی از گوشی‌های میان‌رده خودش را با نام اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 Ultra و اکسپریا L2 معرفی م‌کند. تا چند وقت پیش تصاویر و ویدیوهای مختلفی از این گوشی‌ّ‌ها لو رفته بود و امروز اولین تصویر رسمی از این محصولات به بیرون درز کرده است.

شایعات می‌گویند که گوشی‌های XA2 و XA2 Ultra به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ مجهز شده‌اند که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. هر دو گوشی از صفحه نمایشی با کیفیت Full HD بهره می‌برند اما اندازه آن‌ها متفاوت است. گوشی XA2 به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی مجهز شده و گوشی XA2 Ultra از صفحه نمایش ۶ اینچی بهره می‌برد. مدل Ultra به دوربین دوتایی ۱۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده که می‌تواند ویدیوی ۴K ضبط کند. همچنین دوربین پشت آن هم ۲۱ مگاپیکسلی است. گوشی XA2 هم همان دوربین پشت را دارد اما یک دوربین جلوی ۷ مگاپیکسلی دارد.

گوشی بعدی که اکسپریا L2 نام دارد هم به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ مجهز شده و صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد.

سنسور تشخیص اثر انگشت هر سه گوشی در پشت قرار گرفته است. به نظر می‌رسد دو گوشی XA2 و XA2 Ultra با اندروید ۸ و مدل L2 با اندروید ۷ در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع: phonearena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حبیب

    مثل همیشه ساده و شیک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه