تصویر لو رفته از گوشی ایسوس ZenFone 5 Lite را ببینید

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری از گوشی معرفی نشده شرکت ایسوس منتشر کرده که ZenFone 5 Lite نام دارد. این گوشی از دوربین دوتایی برخوردار است. دوربین‌هایی که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. در کنار دوربین هم فلش قرار گرفته است. زیر دوربین دوتایی هم سنسور تشخیص اثر انگشت دیده می‌شود.

گوشی ZenFone 5 Lite

قاب پشت گوشی شیشه‌ای است و این موضوع می‌تواند بیانگر این باشد که محصول جدید ایسوس از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که گوشی ذن‌فون ۵ لایت از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایشی ۵.۷ یا ۶ اینچی مجهز شده که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. گوشی جدید ایسوس ۲ دوربین جلو دارد که جمع دوربین‌های به کار رفته روی این محصول را به ۴ عدد می‌رساند. دوربین‌های پشت از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برند و دوربین‌های جلو هم سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارند. با این دوربین‌ّها می‌شود عکس‌های بوکه گرفت.

شرکت ایسوس قصد دارد در نمایشگاه MWC 2018 کنفرانسی برگزار کند که به احتمال زیاد گوشی‌های سری ZenFone 5 در این رویداد معرفی می‌شوند. انتظار داریم که گوشی‌هایی ذن‌فون ۵، ذن‌فون ۵ لایت و ذن‌فون ۵ مکس به نمایش در بیایند.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه