تعداد دستگاه‌های فعال اپل به یک میلیارد رسید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Apple Devices

شرکت «اپل» (Apple) در حالی که گفته بود فروش محصولاتش کاهش پیدا کرده، اعلام کرد که در حال حاضر بیش از یک میلیارد دستگاه فعال در سرتاسر دنیا دارد.

دستگاه‌های فعال اپل در طول ۹۰ روز گذشته بیش از یک میلیارد در سرتاسر دنیا بوده است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که گوگل در سال ۲۰۱۴ بیش از یک میلیارد دستگاه فعال داشت و به احتمال زیاد اکنون دستگاه‌های فعال بیشتری نسبت به اپل دارد. البته دستگاه‌های اندرویدی توسط شرکت‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت تولید می‌شوند و این درحالی است که اپل تمام دستگاه‌هایش را خودش تولید می‌کند و البته با قیمت بالایی به فروش می‌رساند. با این حساب داشتن یک میلیارد دستگاه فعال که شامل آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و کامپیوترهای مک، مک بوک‌ها، اپل تی‌وی و اپل واچ می‌شود، یک موفقیت بزرگ به شمار می‌رود.

Apple Devices

بیش از ۱ میلیارد دستگاه فعال اپل در دنیا وجود دارد.

‌‌‌‌‌‌‌براساس اطلاعات منتشر شده، یک میلیارد دستگاه که توسط اپل ساخته شده‌اند در طول ۹۰ روز گذشته فعال بوده‌اند. تیم کوک مدیرعامل اپل در این‌باره گفت: “تیم اپل یک سه ماهه‌ی بسیار خوب را پشت‌سر گذاشت و توانست بیشترین میزان آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی را به فروش برساند. در سه ماهه‌ی گذشت میزان استفاده از محصولات ما بیشتر شد و اکنون یک میلیارد دستگاه فعال در سرتاسر دنیا داریم.”

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهران

    عجیبه اینجا نریختن سامسونگیا

    امیدوارم هر کی هر جا هست موفق باشه (به جز متقلبان و دزدان سر گردنه)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه