از این پس می‌توانید تا ۵ هزار نفر را در توییتر فالو کنید

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مثل اینستاگرام، فیس‌بوک یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، در توییتر هم می‌توانید حساب‌های کاربری دیگران را دنبال یا همان Follow کنید. اصولا با دنبال کردن هر حساب کاربری، می‌توانید پست‌های آن‌ها را به محض قرار داده شدن ببینید. توییتر تا به امروز تنها می‌گذاشت ۲۰۰۰ نفر را دنبال کنید.

توییتر می‌گوید که تعداد افرادی که می‌توانید دنبال کنید، به میزان کسانی که شما را دنبال می‌کنند بستگی دارد.

با این حال، این حد دیروز به ۵۰۰۰ عدد افزایش یافت. توییتر در صفحه‌ی پشتیبانی‌اش نوشته است: “از امروز، محدودیت دنبال کردن را برای تمام حساب‌های کاربری از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ حساب کاربری افزایش خواهیم داد.”

البته امکان دنبال کردن بیشتر از ۵۰۰۰ عدد هم وجود دارد. توییتر می‌گوید که تعداد افرادی که می‌توانید دنبال کنید، به میزان کسانی که شما را دنبال می‌کنند بستگی دارد. در نتیجه، حد ۵ هزار حساب کاربری می‌تواند برای برخی از حساب‌ها بیشتر هم باشد.

البته هنوز محدودیت تعداد افرادی که روزانه می‌توان دنبال کردن وجود دارد. توییتر برای جلوگیری از حساب‌های کاربری تقلبی و اسپم کردن، نمی‌گذارد روزی بیشتر از هزار حساب کاربری را دنبال کنید.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    یه ضد ایده محسوب میشه برا کسی که اولین بار ایده داده بود [فالو = فالو]
    خوبه دیگه کسایی که الکی بقیه رو فالو میکنن مشخص میشه..راستی (بی ربطه ولی) گزینه ی کُپی کردن متن هم به اپلیکیشن فیسبوک اضافه شده D:

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه