ال جی یک کارخانه دیگر را به خاطر ویروس کرونا در شهر گومی کره جنوبی تعطیل کرد!

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تعطیلی کارخانه ال جی

در طول یک هفته گذشته، این دومین کارخانه ال جی در شهر گومی کره جنوبی است که به خاطر ویروس کرونا به حالت تعطیلی موقت در می‌آید.

LG Innotek که سازنده ماژول دوربین و دیگر قطعات گوشی‌های آیفون به حساب می‌آید روز گذشته به دلیل ابتلای یکی از کارمندان شرکت، تصمیم گرفت آن را تا اطلاع ثانوی تعطیل کند. درست ۴ روز قبل ال جی کارخانه ساخت نمایشگر‌های LCD را به علت ابتلای یکی از کارمندان تعطیل کرده بود که قرار شد امروز به کار خود ادامه دهد.

یکی دیگر از شرکت‌های بزرگی که به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیل کردن کارخانه ساخت گوشی‌های خود شد سامسونگ است! این شرکت که در حال حاضر به خاطر اتفاقات اخیر فروش نسبتا خوبی را با گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ تجربه نکرد، مجبور شد کارخانه تولید آن‌ها را در شهر گومی کره جنوبی تعطیل کند!

بیشتر بخوانید: ال‌جی V60 معرفی شد؛ تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از ۲ نمایشگر

گومی در همان استانی قرار دارد که شهر دائگو در آن واقع شده که متاسفانه بیشترین آمار مبتلایان این کشور به ویروس کرونا در همین شهر گزارش شده و این مسئله موجب شد تا گومی نیز در خطری جدی قرار گیرد. ال جی بعد از تعطیلی کارخانه قصد دارد تا باز شدن مجدد، به طور کامل آن را ضدعفونی کند تا خطری از این بابت کارمندان را تهدید نکند.

تعطیلی کارخانه ال جی اولین چیزی نیست که بعد از شیوع این بیماری با آن مواجه شدیم! بسیاری از شرکت‌ها تولید و عرضه محصولات خود را نیز به تعویق انداختند. هنوز مشخص نیست درمان ویروس کرونا دقیقا چه زمانی به دست کشورها خواهد رسید اما می‌توانیم مطمئن باشیم تا آن زمان شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ، اپل، هواوی و بسیاری از شرکت‌های دیگر با ضررهای زیادی مواجه خواهند شد!

فعلا اطلاعات دقیقی از اینکه چه زمانی این شرکت به کار خود ادامه می‌دهد نداریم منتها انتظار می‌رود همانند حادثه قبل، این تعطیلی نیز کمتر از یک هفته به طول بیانجامد.

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا و دورکاری؛ ۸ راه برای بهبود بهره‌وری هنگام کار در منزل

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه