تعمیر گلکسی نوت ۸ کار آسانی نخواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

گوشی گلکسی نوت ۸ شرکت سامسونگ محصول زیبا و باریکی به حساب می‌آید؛ اما همین موضوع باعث شده که تعمیر آن کار بسیار سختی باشد. در واقع سایت iFixit که درحوزه کالبدشاکفی گوشی‌های مختلف مشهور است، به این موضوع اشاره کرده که گلکسی نوت ۸ به هیچ عنوان محصولی راحت برای تعمیر نخواهد بود.

در حالی که سامسونگ در ساخت گلکسی نوت ۸ از تجهیزات مرسوم استفاده کرده، باتری آن را در مرکز قرار داده است و موتورهای مخصوص ویبره را به پایین سمت راست منتقل شده و فضای کمی هم برای تکان خوردن ویبره‌ها دارد. این موضوع ممکن است باعث گرم شدن گوشی بشود. البته از آنجایی که سامسونگ روش جدیدی را برای آزمایش باتری‌ گوشی‌هایش در نظر گرفته بعید به نظر می‌رسد که مشکلی همانند نوت ۷ برای این تلفن همراه هوشمند رخ بدهد.

بسیاری از شرکت‌های سازنده موبایل قطعات به کار رفته در گوشی‌هایشان را به صورت ماژولار طراحی می‌کنند تا راحت بتوان قطعات را تعویض کرد؛ اما سایت iFixit ادعا کرده که گلکسی نوت ۸ به این شکل ساخته نشده و پس از آنکه بدنه بسیار حساس پشتی گوشی را بر می‌دارید به این نیتجه می‌رسید که گوشی را باید به خدمات پس از فروش ببرید.

با این حال سایت iFixit به گوشی گلکسی نوت ۸ امتیاز ۴ را ۱۰ از داده است. به هر حال سامسونگ سعی کرده که نوت ۸ دیگر به سرنوشت نوت ۷ دچار نشود و شاید دلیل سخت تعمیر شدن گوشی جدید هم همین باشد.

منبع: Sammobile
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدوی

    حالا کی گفته که نظر iFixit و مبنای بررسی اش درست بوده
    ممکنه متخصصین دیگری نظر دیگری داشته باشند

    ضمنا کسی سه چهار میلیون پول نمیده که گوشی خراب بشه

  2. Avatar 123

    galaxy note 8

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه