نسخه‌ی ششم SwiftKey چه تغییراتی کرده

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جدیدترین نسخه‌ی صفحه کلید SwiftKey شاهد تغییرات مهم و اضافه شدن امکانات و ویژگی‌های جالبی هستیم.

مهم‌ترین ویژگی که اضافه شده، پیش‌بینی دوکلمه‌ای است.

اگر شما از یک صفحه کلید مستقل برای گوشی هوشمندتان استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد «سوییفت‌کی» SwiftKey را انتخاب کرده‌اید. این اپلیکیشن محبوبیت زیادی بین کاربران گوشی هوشمند دارد و از نظر دقت و پیش‌بینی یک سر و گردن از دیگر برنامه‌های صفحه کلید بالاتر است. شرکت ارایه‌دهنده‌ی آن هم همین‌طور سعی دارد آن را بهتر کند.

ماه گذشته، SwiftKey از بزرگ‌ترین به‌روزرسان این ابزار برای اندروید خبر داد. به نسخه‌ی ۶ این اپلیکیشن امکانات و ویژگی‌های بسیار مفیدی اضافه شده است. در ابتدا نسخه‌ی آزمایشی آن در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته بود. حالا پس از مراحل آزمایشی، سوییفت‌کی برای عموم عرضه شده است.

مهم‌ترین ویژگی که اضافه شده، پیش‌بینی دوکلمه‌ای است. قبلا سوییفت‌کی فقط کلمه‌ی بعدی شما را حدس می‌زد، اما حالا می‌تواند دو کلمه‌ی بعدی شما را هم حدس زده و پیشنهاد دهد. به عبارتی، تقریبا قابلیت حدس زدن جمله‌های کوتاه و رایج را دارد. SwiftKey از همیشه دقیق‌تر شده چون برای نتایج بهتر به عادت‌های نوشتاری شما دقت می‌کند.

در SwiftKey جدید دسترسی به ایموجی‌ها هم راحت‌تر شده است. پنل‌ ایموجی‌ها عوض شده و بسیار زودتر بارگذاری می‌شود. در قسمت بالای پنل، یک روبان هست که ایموجی‌هایی را که اخیرا استفاده کرده‌اید، نشان می‌دهد. سوایپ کردن به چپ و راست، دسته‌های مختلف ایموجی را نشان می‌دهد. پنل ایموجی را می‌توانید با نگاه‌ داشتن انگشت‌تان بر “۱۲۳” باز کنید.

سوییفت‌کی تغییر بزرگ و مهمی هم به منوی تنظیمات وارد کرده است. منوی تنظیمات قبلی گاهی اوقات گیج‌کننده بود، اما حالا قسمت‌های مختلف نام‌گذاری بهتری دارند که شامل زبان، تم، سبک تایپ کردن و اطلاعات حساب کاربری سوییفت می‌شود.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ™ Yasin

    خسته نباشید

    لینک دانلود موجود نیست؟؟

    1. فرهاد
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه