شرکت LeTV تلفن همراه هوشمند Le 1s را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت LeTV با عرضه‌‌ی تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی با قیمت ارزان و سخت‌افزار بسیار قوی شناخته شده است. این شرکت به‌تازگی یک محصول جدید به‌نام Le 1s را معرفی کرده که قرار است در کشورهای چین و هند راهی بازار شود.

تلفن همراه Le 1s از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

تلفن همراه Le 1s با قیمت ۱۷۳ دلار در کشور چین به فروش خواهد رسید. برای این محصول از بدنه‌ای فلزی استفاده شده است. فاصله‌ی صفحه نمایش از لبه‌ها بسیار کم است و در حالی که بدنه‌ی آن یکپارچه نیست، ظاهر زیبایی دارد. این گوشی در ابعاد ۷٫۵ در ۷۴٫۲ در ۱۵۱٫۱ میلی‌متر با وزن ۱۶۹ گرم ساخته شده است. یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD روی آن مشاهده می‌شود و صفحه نمایش آن هم می‌تواند به میزان ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند.

برای این تلفن همراه از تراشه‌‌ی مدیاتک استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 را در خودش قرار داده است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. این تلفن همراه یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که به احتمال زیاد به قابلیت شارژ سریع مجهز شده است. با ۵ دقیقه شارژ این گوشی می‌توان نزدیک به ۳٫۵ ساعت با آن تماس تلفنی برقرار کرد.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به سنسور تشخیص اثر انگشت و پشتیبانی از USB Type-C اشاره کرد. این تلفن همراه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

تلفن همراه Le 1s از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز ISOCELL و دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد که به احتمال زیاد سامسونگ آن را ساخته است. این دوربین به فلش هم مجهز شده و در کمتر از یک ثانیه فوکووس می‌کند. دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 روی این گوشی قرار گرفته است. لنز دوربین جلوی این تلفن همراه S5K5E2 نام دارد که سامسونگ آن تولید کرده است.

محصول جدید LeTV با اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری مخصوص این شرکت راهی بازار خواهد شد. اولین سری از این گوشی‌ها در تاریخ ۱۲ آبان ماه عرضه می‌شوند. همچنین مشخص شده که در آینده این تلفن همراه هوشمند در آمریکا و اروپا هم به فروش خواهد رسید.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

le s1 le s1 le s1 le s1 le s1

منبع: Newzars

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar arad

    رابط کاربریش کپی از huawei ـــه 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه