تلویزیون‌های غول‌پیکر سامسونگ به‌زودی معرفی می‌شوند

۴ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تلویزیون سامسونگ

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد یکسری تلویزیون بسیار بزرگ رده بالا راهی بازار کند. برخی از تحلیلگران بازار بر این باور هستند که شرکت سامسونگ قصد دارد یکسری تلویزیون رده بالای بسیار بزرگ بسازد. براساس اطلاعات منتشر شده شرکت سامسونگ به تازگی یکسری علامت تجاری جدید ثبت کرده که  در آن‌ها به Giant TV اشاره شده است.

در عالت تجاری جدید سامسونگ به عبارت‌های Super Size TV و Giant TV اشاره شده است. البته این اسم‌ها اطلاعات زیادی را منتشر نمی‌کنند و حتی تایید بر موضوع خاصی هم نیستند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از یک تلویزیون ۱۴۶ اینچی به اسم The Wall رونمایی کرد. تلویزیونی که با تکنولوژی MicroLED ساخته شده است. تکنولوژی به کار رفته در این تلویزیون باعث شده میزان تولید رنگ مشکی آن به اندازه تلویزیون‌های OLED باشد.

سامسونگ هنوز مدل‌ّهای مختلف این تلویزیون را معرفی نکرده است و حتی قیمت آن هم مشخص نشده است. تنها گفته شده که این تلویزیون در بهار سال ۹۷ راهی بازار می‌شود. معرفی تلویزیون The Wall و ثبت علامت تجاری جدید باعث شده که شایعات درباره تولید تلویزیون‌های بسیار بزرگ این شرکت بیشتر از قبل شود.

 

منبع: letsgodigital

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه