همه‌ی تلویزیون‌های مدل ۲۰۱۶ سامسونگ از قابلیت اینترنت اشیا بهره می‌برند

۹ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ دیروز از وجود قابلیت‌های جدید کنترل خانه در تمام تلویزیون‌های سال ۲۰۱۶ خود خبر داد. این شرکت کره‌ای گفت که تمام تلویزیون‌های ۴K سال ۲۰۱۶ قرار است قابلیت‌های SmartThings را به صورت داخلی به همراه داشته باشند.

قرار است تلویزیون‌های جدید سامسونگ که به قابلیت‌های SmartThings مجهز هستند در نمایشگاه CES در ژانویه به نمایش گذاشته شوند.

یعنی دیگر نیازی به خرید هاب صد دلاری SmartThings برای کنترل چراغ‌ها، قفل‌ها، دوربین‌ها و درهای خانه نخواهد بود. البته یک آداپتور USB کوچک باید به تلویزیون متصل شود تا پروتکل‌های بی‌سیم ZigBee و Z-Wave که در دستگاه‌های SmartThings وجود دارند به وای-فای داخلی تلویزیون‌ها اضافه شود.

Samsung USB Adapter

با توجه به اینکه تلویزیون می‌تواند وسایل مختلف خانه را کنترل کند، حالت‌های مختلفی برای دیدن فیلم به نرم‌افزار SmartThings سامسونگ اضافه شده‌اند. برای مثال می‌توان با استفاده از تلویزیون، خانه را روی حالت Cinema Mood قرار داد تا نور خانه برای فیلم دیدن تنظیم شود.

سامسونگ هم‌چنین می‌خواهد هشدارهای دستگاه‌های مختلف خانه را هم روی تلویزیون نشان دهد. برای مثال می‌توان از تلویزیون، دوربین‌ها را چک کرد یا درب خانه را برای کسی باز کرد.

قرار است تلویزیون‌های جدید سامسونگ که به قابلیت‌های SmartThings مجهز هستند در نمایشگاه CES در ژانویه به نمایش گذاشته شوند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال…

  2. Avatar امیر علی

    منتظرشم…

  3. Avatar Next is Now

    فوق العادست ، زندگی در آینده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه