تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ گواهی TÜV دریافت کردند

۲۷ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سری ۲۰۱۶ تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ موفق شدند که گواهی « اتحادیه بازرسی و پایش فنی»  یا TÜV آلمان را دریافت کنند. گروه TÜV از شاخص‌ترین مراجع آزمایش و تایید صلاحیت کالا در اروپاست. این گواهینامه به تلویزیون‌های سری ۷ و بالاتر سامسونگ، به‌خاطر قابلیت‌هایی مانند تشخیص خودکار دستگاه‌های جانبی متصل شده به تلویزیون و کنترل از راه دور هوشمند تعلق گرفت.

قابلیت تشخیص خودکار (Auto-detect) دستگاه‌های جانبی، تجربه تماشای تلویزیون و کار با آن را راحت‌تر می‌کند. با کمک این ویژگی نیازی به راه‌اندازی دستی لوازم جانبی نیست و تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند گیرند‌های دیجیتال، سیستم‌‌های پخش خانگی و کنسول‌های بازی را تشخیص بدهند و علاوه بر این با کمک کنترل هوشمند امکان کنترل آن‌ها نیز وجود دارد.

Smart-TV-TUV-certification_5

یکی از مدیران ارشد بخش صوتی تصویری سامسونگ در مورد تاییدیه‌های سازمان TÜV و کاربردپذیری تلویزیون‌های سری ۲۰۱۶ سامسونگ گفت: «ما بسیار خرسندیم که برتری‌ها و قابلیت‌های شاخص تلویزیون‌های سامسونگ توسط سازمان TÜV اعتبارسنجی شد و تاییدیه‌های لازم را کسب کرد. سامسونگ همواره تلاش می‌کند بهترین تجربه‌ی تماشای تلویزیون را برای مشتریان خود فراهم کند و چندسالی است موفق به انجام این کار شده و تلویزیون‌های هوشمندی را روانه بازار می‌کند که زندگی کاربران را راحت‌تر می‌کند و تجربه دیداری منحصر به‌فردی را برای آن‌ها رقم می‌زند.»

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 هم بخشی اختصاصی در غرفه خود برای تلویزیون‌های هوشمندش مهیا کرده بود. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با مراجعه به این بخش می‌توانستند از نزدیک با قابلیت‌ها و کیفیت تلویزیون‌های سامسونگ آشنا شوند. تلویزیون‌هایی که اسمارت‌هاب (Smart Hub) بهبود یافته با سیستم عامل تایزن سامسونگ را روی خود دارند و محتوای بسیار بیشتری را پیش‌روی کاربران قرار می‌دهند؛ محتوایی مانند برنامه‌های تلویزیونی، سرویس‌های پخش و نمایش اینترنتی و بازی‌ روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ وجود دارد.

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمدعلی

    خیلی عالی
    ولی بازهم تلویزیون های پاناسونیک و سونی،یه چیز دیگن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه