تلویزیون‌ وان پلاس حداقل تا سه سال به‌روز رسانی اندروید تی‌وی را دریافت خواهد کرد

۸ شهریور ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تلویزیون وان پلاس

در هفته‌ای که گذشت، کمپانی وان پلاس از اولین تلویزیون خود رونمایی کرد. از جمله مشخصات بارز محصول پیش رو می‌توان به نمایشگر QLED با پشتیبانی از محتوای ۴K اشاره کرد. اما این تنها یکی از ویژگی‌های مثبت تلویزیون وان پلاس است.

پیت لو، مدیر عامل وان پلاس، در بیان جزئیات درباره تلویزیون این شرکت، به موضوع پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت این دستگاه اشاره کرد. با توجه به همکاری مناسب وان پلاس با گوگل، این شرکت تصمیم گرفت در اولین تلویزیون خود از اندروید تی‌وی بهره بگیرد و به همین دلیل است که امکان ارائه به‌روز رسانی سه ساله برای این تلویزیون فراهم شده است.

این شرکت باور دارد که با انتخاب اندروید تی‌وی می‌تواند امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد، مانند پلی استور و دستیار صوتی گوگل اسیستنت. علاوه بر این موارد، امکان اتصال تلویزیون وان پلاس به گوشی‌های هوشمند این شرکت که از اندروید به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کنند نیز وجود دارد.

تلویزیون وان پلاس در ماه سپتامبر در هندوستان عرضه خواهد شد و این شرکت در تلاش است تا با مشارکت تولید کنندگان محتوای محلی در آمریکای شمالی و اروپا، هر چه زودتر محصول خود را در این مناطق نیز به فروش برساند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه