[CES 2016] تلویزیون ۹۸ اینچی ال جی با کیفیت ۸K معرفی شد

۱۴ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
LG UH9800 TV

شرکت «ال جی» (LG) در نمایشگاه CES 2016 تلویزیون UH9800 که یک محصول ۹۸ اینچی با کیفیت ۸K به شمار می‌رود را معرفی کرد.

شرکت ال جی یک تلویزیون ۹۸ اینچی با کیفیت ۸K معرفی کرد.

هنوز درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون ۹۸ اینچی ال جی اطلاعاتی منتشر نشده، اما شرکت شارپ قبلا یک تلویزیون ۸K راهی بازار کرده بود که ۱۳۰ هزار دلار قیمت داشت. البته این تلویزیون تنها محصول معرفی شده از سوی ال جی نبوده و این شرکت سری UH8500 در اندازه‌ی ۵۵ تا ۷۵ اینچ و سری UH9500 در اندازه‌های ۵۵ تا ۸۶ اینچ را معرفی کرد. این دو سری با کیفیت ۴K عرضه می‌شوند. این تلویزیون‌ها از تکنولوژی‌های Color Prime Plus بهره می‌برند که براساس گفته‌های ال جی نزدیک به ۹۰ درصد از طیف رنگ‌هایی که در سینما دیده می‌شوند را به نمایش در می‌آورند. این تلویزیون‌ها از تکنولوژی HDR هم استفاده می‌کنند که روی طبیعی‌تر شدن رنگ‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد. لازم به‌ذکر است که مدل UH9500 تنها ۵٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

همچنین مشخص شده که تمام این تلویزیون‌ها از سیستم عامل WebOS 3.0 بهره می‌برند. هنوز قیمت هیچ کدام از این مدل‌ها مشخص نشده، اما باید قیمت بالایی داشته باشند.

البته از آنجایی که شرکت‌های سونی و سامسونگ هم محصولات مختلفی را معرفی خواهند کرد، باید ببینیم رقابت این شرکت‌ها به چه سمتی می‌رود و این شرکت‌ها چه قیمت‌هایی را روی محصولات خودشان قرار می‌دهند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar بهرام

    سلام
    به پول ایران چن میشه قیمتش؟

  2. Avatar بهرام

    سلام به پول ایران چن میشه قیمتش؟؟

    1. Avatar ramin

      ۴۴۵ تا ۴۵۰ میلیون ناقابل 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه