تمدن ۶ روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی تمدن ۶

شرکت بازی‌سازی ۲K Games خبر از عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های تمدن یعنی Civilization VI روی کنسول نینتندو سوییچ داده است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی تمدن ۶ کاملا شبیه به نسخه‌ی کامپیوتر خواهد بود و قرار است در روز ۱۶ نوامبر روی سوییچ عرضه شود.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ تمدن ۶ قرار است در روز ۱۶ نوامبر روی سوییچ عرضه شود.

در توضیح نسخه‌ی سوییچ تمدن ۶، شرکت بازی‌سازی ۲K Games گفته است که تمام محتوای دانلودی و آپدیت‌های این بازی تا زمان عرضه را در آن جای خواهند داد؛ طوری که چهار بسته‌ی دانلودی «وایکینگ‌ها»، «لهستان»، «استرالیا» و «پارس و مقدونیه» که به صورت در نسخه‌ی سوییچ به صورت پیش‌فرض قرار دارند.

نسخه‌ی سوییچ تمدن ۶ را هم‌چنین می‌توان به صورت چهار نفره و آفلاین، البته روی چهار کنسول متفاوت، بازی کرد.

بازی تمدن ۶

بازی تمدن ۶ در سال ۲۰۱۶ روی کامپیوتر عرضه شد. البته با توجه به اینکه سال گذشته شاهد عرضه‌ی این بازی روی آیپد هم بودیم، عرضه‌ی آن روی سوییچ چندان غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسد. با این حال، بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تا به امروز هیچ کدام از شماره‌های مجموعه‌ی تمدن روی کنسول‌ها عرضه نشده بودند و عرضه‌ی تمدن ۶ روی نینتندو سوییچ، اولین ورود این مجموعه را به کنسول‌های بازی رقم می‌زند.

اطلاعات بیشتر یا تریلری از نسخه‌ی سوییچ تمدن ۶ در دست نداریم و این موضوع هم به دلیل تعویق در پخش برنامه‌ی Nintendo Direct این هفته است. به دلیل زلزله‌ی هوکایدو، نینتندو هم برنامه‌ی این هفته‌ی خود برای رونمایی تعدادی بازی را به عقب انداخته است.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mahdi64333 mahdi64333

    حرمتا از بین رفته! 🙁
    اون از گیرز او وار که اومد رو پی سی و اینم از سیو ۶ رو سویچ…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه