تولید پلی‌استیشن ۳ به پایان می‌رسد

۹ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی قصد دارد به تولید کنسول پلی‌استیشن ۳ در کشور ژاپن خاتمه دهد. این کنسول بازی در کشور ژاپن با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. حتی این کنسول بازی که در سال اول با مشکل فروش مواجه بود، در ژاپن شرایط بسیار خوبی داشت. البته که در حال حاضر کنسول پلی‌استیشن ۴ فروش بسیار بهتری نسبت به پلی‌استیشن ۳ دارد و سونی را در شرایط خوبی قرار داده است.

کنسول پلی‌استیشن ۳ در سال ۲۰۰۶ راهی بازار شد. سونی قیمت بالایی برای این کنسول در نظر گرفته بود که باعث شد استقبال از این کنسول در زمان عرضه کم باشد. حتی این قیمت بالا باعث شد که سونی با ضررهای زیادی هم مواجه شود، اما با مرور زمان و کم شدن قیمت این کنسول بازی گیمرها به سمت خرید آن تشویق شدند.

این کنسول بازی در سه مدل راهی بازار شد. مدل اول که به نام فت شناخته می‌شد و دو مدل بعدی که به ترتیب اسلیم و سوپر استیم نام داشتند.

با پایان رسیدن ورند تولید این کنسول بازی در کشور ژاپن باید منتظر توقف تولید پلی‌استیشن ۳ در سایر کشورها و منطقه‌ها هم باشیم. پلی‌استیشن ۳ مکانی بود که روی آن بازی‌های بسیار خوبی مانند Uncharted، Heavy Rain و Little Big Planet، Resistance و infamous عرضه شدند.

منبع: dualshockers

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عالییی

    Ps3 انقلابی بود واس خودش که یکی از انها مکانیزم چپ و راست شدن دسته در بازی هایی مثل دلست اف آس ک بینظیر بود
    دستش خوش دست بود ولی مشکلاتی هم داشت
    من شب تا صب فقد pes میزدم pes18 ک خیلی حال میداد
    و یکی دیگز از به یاد ماندنی هایش گاد آف وار بود ک واقعا خیلی زیبا بود
    هنوز دوست دارم بازیش کنم

  2. Avatar امیر حسین اسدی

    کنسولی بود که یکی از مهمترین بازی های تاریخ ” The Last of Us ” رو داشت. در کل کنسول جنجالی بود، از پردازنده اش گرفته، کمپین تبلیغاتی اش، و بازی هایی که داشت MGS 4، Heavenly Sword, Resistance.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه