تولید ۳ خودرو چینی در کشور متوقف شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
x50

تولید ۳ خودرو سواری چینی در کشور متوقف شد. راین Vela V5، آسا B50 و لیفان X50 نام خودروهای توقف تولید شده هستند.

به گزارش ایسنا، خودرو راین Vela V5 اتوماتیک با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۲۵۰ دستگاه در دی ماه سال گذشته به صفر رسید. ولا V5 یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم دقیق ۱۴۹۷ سی‌سی (۱.۵ لیتر) دارد که می‌تواند حداکثر توان ۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتون‌متر را تولید کند. انتقال نیرو در این خودرو چینی به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد.

تولید آسا B۵۰ گروه خودروسازی بهمن نیز متوقف شده و از ۲۳۸ دستگاه در دی ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت. B50 یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی وارد شده به بازار ایران بود. این اتومبیل با بهره‌مندی از موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توانایی تولید حداکثر توان ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتون‌متر را داشت. بسیاری بسترن B50 و B50F را نماد خودروی چینی باکیفیت در بازار ایران می‌دانند.

دی ماه امسال تولید لیفان X۵۰ شرکت کرمان موتور نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۱۲۱ دستگاه در دی ماه ۱۳۹۵ به صفر رسید. لیفان X50 ساخت شرکت چین در سال ۲۰۱۵ طراحی شد. این هاچ‌بک شهری به یک موتور ۴ سیلندر خطی با حجم ۱.۵ لیتر مجهز شده تا حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۳ نیوتون‌متر را تولید کند.

نظر شما درمورد خودروهای چینی توقف تولید شده چیست؟ بین خودروهای تولید داخل و چینی، شما کدام‌ را ترجیح می‌دهید؟



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. حامد

    سلام دوستان . کافیه یک سفر در فصل زمستان با لیفان داشته باشید . مخصوصا موقع لغزندگی جاده چالوس. تازه متوجه میشید که این خودرو چقدر ناتوان هست و یک پراید و پژو در حالی که شما با لیفان دارید بکسوباد میکنید به راحتی از کنار شما عبور خواهند کرد . پشت پژو ۴۰۵ یک مغز فرانسوی بوده و پشت پراید که مزدا ۱۲۱ ژاپن بوده. بیاییم عاقلانه به خودرو های چینی یک نه بزرگ بگوییم . ماشینهوی داخلی خودمون علی رغقم بی کیفیتیشون از طراحی اثولی تری برخورار هستند اگه پول خرید تویوتا و هیندای رو نداری حد اقل پولتون روتویه جوب نریزید با خرید ماشین چینی

  2. امین

    شک نکنید سودی براشون نداشته که متوقف کردن

  3. رامد

    بنظر بنده تولید خودروی چینی علی الخصوص لیفان x۵۰ مقرون بصرفه مشتری هست. این شرکت باید سعی کند مجددا تولید را از سر بگیرد.

  4. رسول

    با سلام .کار بسیار خوبی کرده اند و باید نسل خودروهای چینی و غیرچینی بی کیفیت و غیر استاندارد از همه لحاظ ف هم قیمت و هم مشخصات فنی ، از این مرز و بوم برچیده بشه و بریم به سمت مونتاژ و تولید قطعاتی که توانای و تخصص و تکنولوژی آنها رو در ایران داریم و با خودروسازهای شاهکار دینا مثل بنز و بی ام و و فورد و آئودی و فیات و…. کار کنیم .

  5. عطا

    حیف x50، ماشین باکیفیتیه

  6. سهیل

    چون میخوان خودروهایی که براشون سود بیشتری داره تولید کنن چون خیلی بهتر از محصولات خودشون بود

  7. فرزاد

    کاش علت توفق تولید را هم میگفتید.

    1. shahabmp

      نداشتن خریدار، از تعداد تولیدات سال قبلشون مشخصه دیگه

  8. فرزاد

    تولید بقیه هم متوقف بشه انشا الله
    مخصوصا ویران خودرو و سایپا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه