توییتر همچنان درجا می‌زند

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

توییتر در ظاهر شبکه اجتماعی محبوبی به حساب می‌آید؛ اما این شبکه اجتماعی نمی‌تواند کاربران جدید جذب کند  و حتی نتوانسته میزان کاربران فعال خودش در طول سه ماه گذشته را افزایش دهد. البته این شرکت گفته نسبت به سال گذشته همین موقع با افزایش ۱۲ درصدی کاربران فعال در روز، مواجه بوده است. براساس اطلاعات منتشر شده میزان کاربران فعال توییتر در هر روز به ۳۲۸ میلیون نفر می‌رسد.

جک دورسی مدیرعامل توییتر به این موضوع اشاره کرده   که:« ما در حالا تقویت کردن مسیر اجرایی خودمان هستیم که باعث می‌شود اعتماد به‌نفس بیشتری برای بهبود کیفیت محصولاتمان پیدا کنیم.» او در ادامه به این موضوع اشاره کرد که: « ما قطعا سعی می‌کنیم که توییتر را به بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن اتفاقات مختلف تبدیل کنیم.»

براساس اطلاعات منتشر شده برای سومین ماه متوالی بیش از ۲ میلیون کاربر آمریکایی استفاده از توییتر را متوقف کرده‌اند. می‌توانیم شاهد آمار این چنینی در کشورهای مختلف هم باشیم.

شبکه توییتر سرمایه‌گذاری زیادی روی سرویس به اشتراک‌گذاری ویدیو و پخش‌زنده مضامین مختلف کرده است. البته درآمد این شرکت در سه ماهه گذشته ۵.۵ درصد کاهش داشته و به ۵۷۴ میلیون دلار رسیده است. همچنین مشخص شده که درآمد این شرکت در حوزه لایسنس کردن اطلاعات ۲۶ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته و به ۸۵ میلیون دلار رسیده است.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه