توییتر ویندوز بروزرسانی می‌شود

۶ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیش از دو سال است که از عرضه‌ی نرم‌افزار توییتر برای ویندوز ۸ می‌گذرد و شرکت توییتر تازه تصمیم به بروزرسانی این نرم‌افزار گرفته است. به غیر از چند باگ که نیاز به برطرف شدن داشتند، توییتر دست به این نرم‌افزار نزده و از ظاهرش گرفته تا قابلیت‌های آن، بدون تغییر باقی مانده بودند.

شرکت توییتر می‌خواهد به بهانه‌ی عرضه‌ی ویندوز ۱۰، نرم‌افزار ویندوزی‌اش را بروزرسانی کند

عرضه‌ی ویندوز ۱۰ بالاخره شرکت توییتر را مجبور کرده تا نرم‌افزار ویندوزی‌اش را بروزرسانی کند. این نسخه‌ی بروزرسانی شده از نرم‌افزار جدید توییتر، ظاهرا تا چند روز دیگر برای ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. فروشگاه ویندوز هم عکس‌هایی از این نرم‌افزار جدید قرار داده است که ظاهر جدید آن را که شبیه ویندوز ۱۰ شده نشان می‌دهد.

Twitter-1

فعلا مشخص نیست که نرم‌افزار بروزرسانی شده‌ی توییتر چه قابلیت‌هایی خواهد داشت و اینکه آیا این نرم‌افزار از سیستم جدید Quote استفاده می‌کند یا نه، اما از تصاویر منشتر شده می‌توان تخمین‌هایی زد. ظاهرا عکس‌ها و ویدیوها در همان صفحه‌ی اصلی نشان داده می‌شوند. گزینه‌ی Refresh هم به کنار «توییت جدید» اضافه شده است.

Twitter-3

Twitter-2

به‌طور کلی به نظر می‌رسد این نرم‌افزار جدید تمام کارهای لازم در شبکه‌ی توییتر را انجام می‌دهد، آن هم با ظاهر جدیدی که شبیه ویندوز ۱۰ است.

امیدواریم که این نرم افزار تا فردا که ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود روی فروشگاه ویندوز برای دانلود موجود باشد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه