تکن ۷ روی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر هم عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای «تکن» (Tekken)، چند وقت پیش و در رویداد «هفته‌ی بازی پاریس»، از عرضه‌ی قسمت هفتم تکن روی کنسول پلی‌استیشن۴ گفته بود. طبق گفته‌ی باندای نامکو، قرار بود نسخه‌ی کنسولی تکن ۷ فقط برای پلی‌استیشن۴ عرضه شود و از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR هم پشتیبانی کند. با این حال، خبر جدیدی شنیده‌ایم که از عرضه‌ی تکن ۷ روی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر هم خبر می‌دهد.

مجموعه بازی‌های تکن تا به حال روی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه نشده‌اند.

مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای تکن، در ابتدا فقط برای دستگاه‌های آرکید عرضه می‌شوند و نسخه‌ی کنسولی آن‌ها یکی دو سال پس از نسخه‌ی آرکید می‌‌آید. در حال حاضر هم مدت زیادی است که تکن ۷ روی دستگاه‌های آرکید موجود است. با این حال، خبری از نسخه‌ی کنسولی این بازی نداشته‌ایم.

Tekken7-a

خبر عرضه‌ی تکن ۷ را روی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی را یکی از گیمرها داده است. ظاهرا یکی از کارکنان استودیوی بازی‌سازی باندای نامکو، در نمایشگاه کمیک MCM London گفته است که نه تنها تکن ۷ را روی پلی‌استیشن۴، بلکه آن را روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهند کرد.

خبر عرضه‌ی تکن روی ایکس باکس موضوع غیرمنتظره‌ای نیست، اما این مجموعه بازی‌ها تا به حال روی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه نشده‌اند. پیش‌بینی می‌کنیم این شایعه صحت هم داشته باشد. شرکت بازی‌سازی باندای نامکو، چند وقتی است که از فروشگاه آنلاین استیم خوش‌اش آمده و تمام بازی‌های‌اش را برای کامپیوتر هم عرضه می‌کند؛ طوری که حتی بازی‌های اخیر «ناروتو» و «وان پیس» هم روی کامپیوتر عرضه شده‌اند.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mohsen

    سلام مرسی بابت اطلاعات مفیدتون.
    یک سوال داشتم آیا کنسول ایکس باکس وان یا پی اس ۴ هک نشده هنوز پیشرفتی داشته امیدی اصلا هست یا بریم اصلیش بخریم بیخیال کپی رایت بازاری بشیم.!!؟

    1. Avatar آرمان

      هک خوبی نداریم تا حالا… تمام هک ها موقت هست و بدرد بخور نیست و با هر اپدیت جدید بی اثر میشه. نمیشه کنسول را هم اپدیت نکرد چون گیم ها جدیدتر بر اساس اون اپدیت عرضه میشند. پس استفاده از هک هایی که کپی چند تا برنامه را با قیمت های بالا رو سیستم میریزند اصلا منظقی نیست. راه حل کرایه بازی هاست که حدودا ۲۰ هزار تومن میشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه