تیزر جدید گوشی ویندوزفونی NuAns Neo را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

از چند ماه پیش مشخص شد که ژاپنی‌ها در حال ساخت یک گوشی جدید با نام NuAns Neo هستند که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل راهی بازار خواهد شد. این گوشی از ویژگی Continumm ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی می‌کند و ظاهر زیبایی هم برای آن در نظر گرفته شده است. سازندگان این تلفن همراه هوشمند تصمیم گرفته‌اند که محصول خودشان را در کشورهای دیگر هم منتشر کنند و به همین دلیل کمپین مخصوص آن را در سایت Kickstarter برای به دست آوردن منابع مالی مورد نیاز راه‌اندازی خواهند کرد.

به‌تازگی ویدیوی جدیدی از این تلفن همراه هوشمند منتشر شده که به طراحی و ظاهر آن اشاره می‌کند. برای این گوشی قاب‌های مختلفی در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند تا محصول منحصر به فردی داشته باشند. این تلفن همراه بسته‌بندی جذابی هم دارد و با لوازم جانبی‌های مختلفی عرضه می‌شود.

گوشی NuAns Neo از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. دو گیگابایت رم و یک باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز برای این تلفن همراه هوشمند استفاده شده.

NuAns-Neo-1

این گوشی مدتی پیش در کشور ژاپن با قیمت ۳۸۰ دلار عرضه شد و نمی‌دانیم که آیا با همین قیمت هم در سایر کشورها عرضه می‌شود یا خیر. به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری از این گوشی در زمانی که صفحه‌ی Kickstarter آن راه افتاد، منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تیزر جدید این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌

منبع: Neo.Nuans

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حامد

    ژاپنیه خوبه… چینی مینی نیست ….

  2. Avatar امیر

    جالبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه