تیزر جدید HTC 10 از صدای‌اش می‌گوید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC هنوز هم مشغول جوسازی برای رونمایی از پرچم‌دار بعدی‌اش است. برخلاف تیزرهای قبلی این شرکت که عکس‌هایی مبهم بودند، HTC این بار ویدیویی کوتاه منتشر کرده است. این ویدیو، روی اهمیت صدای گوشی تمرکز دارد.

HTC 10 قرار است در روز ۲۴ فروردین به صورت رسمی معرفی شود.

شعار «ما درگیر شده‌ایم» شرکت HTC برای گوشی جدیدش هنوز هم در این ویدیو وجود دارد. در این ویدیو، سازندگان HTC 10 ظاهرا درگیر صداهای «واضح، قوی و ظریف» شده‌اند.

این طور که به نظر می‌رسد، HTC 10 قرار است «بالاترین کیفیت ممکن صدا» را داشته باشد؛ طوری که HTC می‌گوید بهترین صدای BoomSound را تا به امروز ساخته است. BoomSound نامی است که شرکت HTC به فناوری صدای گوشی‌های‌اش داده است.

پرچم‌دار جدید HTC فقط هم قرار نیست صدای خفنی داشته باشد. کم و بیش از سخت‌افزار HTC 10 خبر داریم. این گوشی ظاهرا یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و صفحه نمایش ۵.۱ اینچی دارد. رم این گوشی هم چهار گیگابایت است.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی که HTC منتشر کرده است را ببینید.

پرچم‌دار بعدی HTC قرار است در روز دوازدهم آوریل سال جاری میلادی (۲۴ فروردین) به صورت رسمی معرفی شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar mehran

    به جای این کارا رو گوشیا چهار تا چیز جدید اضافه کنن که بدرد کاربر بخوره مگه سیستم صوتیه ادم بخواد باهاش موزیک گوش بده…

    1. Avatar شایان

      دوست عزیز یکی از دلایل طرفداران اچ تی سی خروجی عالیه صداشه که باعث میشه افرادی که موزیک رو حرفه ای تر دنبال میکنن اچ تی سی رو به بقیه برندها و امکاناتمسخرشون ترجیح بدن
      بعدشم بهترین سخت افزار رو واسش گذاشته،دوربینشو ارتقا داده،طراحیشو تو هر مدل تغییر میده،رزولیشن و حسگر اثر انگشت و ..اینا همرو تغییر داده دیگه چی میخواین؟؟!! :)))))
      البته امیدوارم برند اچ تی سی هیچوقت مثه سامسونگ و الجی و اپل عامه پسند نشه

      1. Avatar فرشاد

        لاااااااااااااااااااااااااااااااااایک داری
        شما رابط کاربری htc رو باهاش کار کنی دیگه دلت نمیخاد با گوشیه دیگه ای کار کنی

      2. Avatar فرشاد

        احسنت….. درود بر شما… اگه قرار بود عامه پسند باشه که دیگه مال آدمای خاص نبود. ما با بوم ساند حال میکنیم سامسونگیا هم برن با سنسور ضربان قلب حال کنن :)))

      3. Avatar معین

        صحبت شما درسته ولی در گوشی چیزایی مثل داغ نکردن و کیفیت دوربین و عمر باتری خیلی مهمتره حداقل واسه ۹۵ درصد بازار و اینا همیشه جز ضعفای اچ تی سی بوده در مقایسه با رقبا. من تعصب روی هیچ برندی ندارم ولی به تازگی گوشی خریدم و به خاطر همین مشکلات به علاوه طراحی و ضخامت بالا اچ تی سی رو کنار گذاشتم. شما هم اگر دنبال یه برند خاص هستین برند هایی مثل بلک بری و موتورولا و ماکروسافت و آلکاتل و کترپیلار و ایسوس و ویلی فاکس حتی سونی رو میتونین دنبال کنین ولی دقت کنید اکثر این برندها موفقیت کمی در حوضه گوشی داشتندهر کدام به دلیلی، مشابه اچ تی سی.

    2. Avatar پوریا

      ببین دوست عزیز داشتن امکانات زیاد برتری محسوب نمی شه و مهم کیفیت نهایی هستش… هر فردی که دنباله رو ی شرکت خاص هست ی انتظارات مشخصی از اون شرکت داره مثلا طرفدار های سامسونگ هر سال منتظر ی سنسور جدید هستند که در نهایت هم فقط برا اغوای مشتری هستش و کاربرد الزامی نداره … ولی اچ تی سی همیشه به داشتن کیفیت بالا مشهور بوده و همیشه بالا ترین کیفیت از اون انتظار میره …
      کیفیت صدا … تصویر … طراحی ظاهری و متریال استفاده شده خیلی خیلی مهم تر از داشتن مثلا سنسور زربان قلب و … هستش که اپل و اچ تی سی خوب به این قضیه اهمیت میدن …..

  2. Avatar WhySoSeriousMORI

    از صدای گوشی اچ تی سی ندیدم خوش تر…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه