تیزر دان‌کرک، فیلم بعدی نولان را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم بعدی «کریستوفر نولان»، کارگردان معروف فیلم‌هایی مثل سه‌گانه‌ی «شوالیه‌ی تاریکی» و Inception قرار است سال آینده‌ی میلادی اکران شود. این فیلم که «دان‌کرک» (Dunkirk) نام دارد، در جنگ جهانی دوم روی می‌دهد. اولین تیزر کوتاه این فیلم به تازگی منتشر شده است.

فیلم دان‌کرک قرار است داستان «ماموریت داینامو» (Operation Dynamo) را تعریف کند. طی این ماموریت، جمعیت بزرگی از ۳۰۰ هزار نفر از سربازان جبهه‌ی متحدین توسط نیروهای نازی در بندر فرانسوی دان‌کرک محاصره می‌شوند.

دان‌کرک قرار است در روز نوزدهم جولای سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود.

تیزر فیلم دان‌کرک بسیار کوتاه است، اما می‌توانیم از همین تریلر هم بفهمیم که نولان می‌خواهد باز هم تجربه‌ی سینمایی عجیب و تازه‌ای را برای طرفداران‌اش رقم بزند. تیزر دان کرک قایقی شلوغ از سربازان را نشان می‌دهد که هواپیمای دشمن به سوی آن‌ها حمله می‌کند.

قرار است بازیگرانی مثل «تام هاردی» (Tom Hardy)‌، «فیون وایت‌هد» (Fionn Whitehead)‌ و «مارک رایلنس» (Mark Rylance) در فیلم دان‌کرک ایفای نقش کنند.

Dunkirk-2

اگر در خارج از کشور قرار دارید و می‌خواهید به دیدن فیلم Suicide Squad بروید، می‌توانید قبل از نمایش این فیلم ابرقهرمانی، تیزر کوتاه دان‌کرک را روی پرده ببینید.

مثل دیگر ساخته‌های نولان، دان‌کرک هم روی فیلم ضبط می‌شود و خبری از دوربین‌های دیجیتال نیست. دان‌کرک قرار است در روز نوزدهم جولای سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود.

می‌توانید تیزر این فیلم را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مرتضی

    چرا چرت و پرت می گی؟
    نولان تو مستند ساید بای ساید دقیقا می گه جزو اولین کسانی بوده که از دوربین دیجیتال به صورت کامل استفاده کرده و دیگه حاضر نیست به نگاتیو برگرده.
    بعد هربار به این آقا می گیم درمورد سینما ننویس کامنتمون رو حذف می کنند.

    1. اردلان
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه