هواوی زودتر از سامسونگ گوشی با نمایشگر Infinity-O معرفی می‌کند؟

۵ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از کنار زدن اپل و تبدیل شدن به دومین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا، هواوی سخت در تلاش است تا جایگاه سامسونگ را هم تصاحب کرده و نام خود را به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلفن هوشمند در دنیا، ثبت کند. برای رسیدن به این رویا، هواوی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند. جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گوشی‌های سری میت ۲۰، واضح‌ترین تلاش این شرکت برای نبرد با گلکسی نوت ۹ است. حتی هواوی مصمم است تا بتواند مثل سامسونگ یک گوشی تاشو که هم تبلت است و هم تلفن هوشمند، معرفی کند. حالا اما خبر دیگری رسیده و آن معرفی یک گوشی هواوی با نمایشگر Infinity-O در ماه دسامبر است.

این خبر در قالب یک تیزر برای معرفی این محصول منتشر شده و درواقع خود شرکت هواوی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo، آن را منتشر کرده است. همانطور که در این تیزر می‌بینید، در بالا سمت چپ نمایشگر، جایگاه دوربین سلفی خواهد بود و دیگر خبری از بریدگی یا ناچ در نمایشگر دستگاه نیست؛ بلکه یک دریچه تنها برای دوربین سلفی قرار گرفته و دور تا دور آن را هم نمایشگر احاطه کرده است.

البته اسم نمایشگر این گوشی Infinity-O نیست چرا که این نام به سامسونگ تعلق دارد. اما از آن‌جایی که نام دیگری نمی‌تواند طراحی این نوع نمایشگر را نشان دهد، ما نیز از این نام استفاده کردیم. البته سامسونگ هم بیکار ننشسته و این شرکت نیز در ماه دسامبر گوشی Galaxy A8s را معرفی خواهد کرد که از نمایشگری با همین طراحی بهره می‌برد. اینکه کدام یک از این شرکت‌ها، گوشی خود با این نوع نمایشگر را معرفی می‌کنند، موضوع جالب توجهی است. شما درباره این طراحی در نمایشگرهای موبایلی چه فکر می‌کنید؟ آیا قرار دادن سوراخی در نمایشگر برای دوربین سلفی، ایده بهتری از قرار دادن بریدگی یا ناچ در بالای نمایشگرهای موبایلی است؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سعید

    هواوی هر خبری رو که میشنوه زودتر اونو اجرایی میکنه.تاشنید اپل میخواد دوربین پشت رو دوتایی کنه زودتر این ایده رو اجرایی کرد ولی بجای اینکه دوربین دوم روبا لنز تله فوتو ارایه کنه لنز مونوکروم داد بیرون که در میت ۲۰ پرو به اشتباه خودش پی برد :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه