جانشین آیفون XR از دوربین مشابه آیفون XS بهره می‌برد

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
آیفون XR

در بین خبرهای مربوط به آیفون‌های ۲۰۱۹، بیشتر گزارش‌ها مربوط به آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس بوده است ولی این شرکت قصد دارد جانشین آیفون XR را هم روانه‌ی بازار کند که حالا اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شده است.

ارائه‌ی دوربین تله‌فوتو مشابه آیفون XS

مانند گزارش‌های قبلی، در این گزارش هم آمده که جانشین آیفون XR مانند آیفون X و XS از دوربین دوگانه بهره می‌برد. این یعنی گوشی مذکور در کنار دوربین اصلی، دارای دوربین تله‌فوتو هم خواهد بود. در رابطه با این دوربین‌ها هم نباید انتظار ارتقای قابل توجهی داشته باشیم و گویا همچنان شاهد دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم ۲ برابری خواهیم بود. همچنین جاشین آیفون XR به جای دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، به احتمال زیادی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

آیفون XR

فقدان برآمدگی دوربین در پنل پشتی جانشین آیفون XR

طبق رندرهایی که به تازگی منتشر شده، هر دو مدل آیفون ۱۱ پنل پشتی دارای برآمدگی نسبتا بزرگی هستند اما فقدان دوربین سه‌گانه در پنل پشتی نسل بعدی آیفون XR به احتمال زیاد به این معناست که برای این گوشی شاهد چنین برآمدگی وسیعی نخواهیم بود و از این لحاظ مشابه پنل پشتی آیفون XS خواهد بود. از دیگر تغییراتی که برای آیفون ۱۱ و جانشین آیفون XR می‌توانیم انتظارش را داشته باشیم، تغییر شکل دکمه سایلنت است. در حال حاضر، مکانیسم این دکمه به‌صورت افقی است اما ظاهرا دکمه سایلنت نسل بعدی آیفون‌ها با الگوگیری از آیپدها از مکانیسم عمودی بهره می‌برند.

آیفون XR

شارژ بی‌سیم معکوس، شارژر سریع در جعبه و دیگر موارد

مانند نسل قبلی، مدل جدید آیفون XR هم از نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD بهره می‌برد که البته به جای باتری ۲۹۴۲ میلی‌آمپر ساعتی، این بار شاهد کمی افزایش هستیم و گوشی مذکور دارای باتری ۳۰۸۹ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، اپل دیگر نمی‌خواهد شارژر ۵ واتی در جعبه‌ی آیفون‌های جدید قرار بدهد و احتمالا کاربران بدون نیاز به پرداخت پول بیشتر می‌توانند از شارژرهای ۱۸ واتی استفاده کنند.

یکی دیگر از خبرهایی که در مورد آیفون‌های ۲۰۱۹ منتشر شده، پشتیبانی آن‌ها از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس است که این یعنی کاربران این آیفون‌ها با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانند گجت‌هایی مانند ایرپاد و اپل واچ را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند.

آیفون XR

با توجه به روند هر ساله شرکت اپل، در ماه سپتامبر باید انتظار معرفی آیفون‌های ۲۰۱۹ را داشته باشیم و مطمئنا تا آن زمان اطلاعات موثق مختلفی برای قیمت، طراحی و دیگر مشخصه‌های این گوشی‌ها منتشر خواهد شد. با توجه به کاهش فروش آیفون‌ها، به احتمال زیاد این بار شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود و این یعنی برای جانشین آیفون XR می‌توانیم انتظار قیمت ۷۴۹ دلاری داشته باشیم و آیفون‌های ۱۱ و ۱۱ مکس هم با قیمت‌های پایه ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهند شد.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه