جدیترین تصویر لو رفته از شیائومی Mi Mix 2 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه شده که شرکت چینی شیائومی گوشی Mi Mix 2 را هفته آینده رسما معرفی خواهد کرد. حتی گفته شده که این اتفاق یک روز قبل از رونمایی آیفون ۸ رخ می‌دهد. گوشی جدید شرکت شیائومی از مدل قبلی خودش هم حاشیه‌های کمتری دارد و تقریبا می‌توانیم بگوییم که صفحه نمایش تمام فضای روی گوشی را به خودش اختصاص داده است.

تلفن همراه هوشمند Mi Mix 2 به صفحه نمایشی ۶.۴ اینچی مجهز شده و از دوربین دوتایی بهره می‌برد.  گفته شده این گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. دوربین سلفی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین در اطلاعات جدیدتر گفته شده که این محصول به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده است. قبلا شایعات می‌گفتند که می‌میکس ۲ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۶ استفاده خواهد کرد.

می میکس ۲

شیائوی نام صفحه نمایشی که برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته را Display 2 گذاشته است. صفحه نمایشی که به احتمال زیاد کیفیت Full HD یا QHD را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

حالا باید منتظر مراسم رونمایی این گوشی باشیم. بازار گوشی‌هایی با صفحه نمایش‌های بدون حاشیه داغ داغ است و این موضوع می‌تواند شرایط را کمی برای اپل سخت کند.

منبع: theandroidsoul

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mrm82

    یعنی من رسما عاشق شیائومی ام محصولاتش خفن ترین و باحال ترین در دنیان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه