جدیدترین تجهیزات تهویه هوای ال‌جی در نمایشگاه IFA 2016 معرفی می‌شوند

۳ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی برای اولین بار از جدیدترین محصولات تهویه هوای خودش که شامل کولرهای گازی  برای منازل و دستگاه تصفیه هوا می‌شود در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی می‌کند.

اولین محصول ال‌جی DUALCOOL نام دارد که از «کمپرسور اینورتر دوگانه» (Dual Inverter Compressor) بهره می‌برد و بدون کاهش سرمایش ، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. ال‌جی DUALCOOL با این کمپرسور تا ۷۰ درصد برق کمتری مصرف می‌کند و تا ۴۰ درصد سرمایش سریع‌تری نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای غیر اینورتر قدیمی ارائه می‌دهد. فناوری کمپرسور پیشرفته ال‌جی باعث می‌شود DUALCOOL با کمترین حد صدا کار کند که برای محیط‌های کوچک و آپارتمان‌ها ایده‌آل است. ال‌جی گفته که کمپرسور اینورتر دوگانه این محصول از ضمانت ۱۰ ساله برخوردار است.

LGE-DUALCOOL-1

 

محصول بعدی ال‌جی دستگاه تصفیه هوایی با طراحی منحصربه‌فرد ۳۶۰ درجه و قابلیت‌ Clean Booster است که گزینه‌ای مناسب برای تمیزتر کردن هوای منزل به حساب می‌آید. قابلیت Clean Booster به دستگاه تصفیه هوای ال‌جی امکان می‌دهد مواد آلاینده‌ در یک محیط وسیع را سریع‌تر از مدل‌های قبل از بین ببرد. طراحی ارگونومیک و تک‌سویه این محصول میزان زمانی که برای تمیز کردن کل اتاق لازم است را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، قابلیت «مراقبت از کودک» (Baby Care) جریان هوای ملایمی را برای ایجاد محیطی ایده‌آل برای کودکان و نوزادان به وجود می‌آورد.

LGE-Air-Purifier-2

چراغ‌های شاخص هوشمند و نورپردازی این محصول به کاربر امکان کنترل وضعیت هوای داخل خانه را می‌دهد. چراغ شاخص هوشمند خوانش کیفیت هوا را روی نمایشگر ارایه می‌دهد و کاربران می‌توانند بر تغییر در کیفیت هوا به مرور زمان نظارت داشته باشند. نورپردازی این دستگاه از چهار رنگ متفاوت بهره می‌برد که برای کنترل کیفیت هوا استفاده می‌شوند و کاربر می‌تواند در یک نگاه کیفیت هوا را بررسی کند. دستگاه تصفیه هوای ال‌جی از حسگر پیشرفته‌ای بهره می‌برد که ذرات ریز با قطر کم‌تر از یک میکرومتر را تشخیص می‌دهد.

LGE-Air-Purifier-1

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه