جدیدترین تصاویر گلکسی اس ۱۰ جزئیات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند

۴ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
گلکسی اس 10

زمان زیادی به معرفی گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ باقی نمانده و روزبه‌روز به حجم تصاویر و خبرهای مربوط به این گوشی‌ها افزوده می‌شود. در ابتدا فقط تصاویر رندر از این گوشی‌ها منتشر می‌شد ولی به تازگی انتشار تصاویر زنده از مدل‌های مختلف این گوشی آغاز شده است.

در همین رابطه، ساعاتی قبل یک سایت آلمانی تصاویر مختلفی از زوایای گوناگون مدل اولیه گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس منتشر کرد. اگر پیگیر اخبار مربوط به این گوشی‌ها باشید، مطمئنا طراحی این مدل‌های اولیه مجهز به نمایشگرهای حفره‌دار شما را شگفت‌زده نخواهد کرد. در این تصاویر، شاهد بهره‌گیری این دو مدل از نمایشگر حفره‌دار واجد یک و دو دوربین سلفی هستیم.

یکی از حفره‌ها به شکل دایره و دیگری به شکل یک کپسول است و در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر تعبیه شده‌اند. در همین زمینه می‌توانیم به گلکسی A8s سامسونگ هم اشاره کنیم که حفره‌ی موردنظر آن در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر قرار گرفته است.

اگرچه این سایت آلمانی به مشخصات دوربین‌های این گوشی‌ها اشاره‌ای نکرده، ولی همانطور که انتظار داریم در پنل پشتی آن‌ها، دوربین سه‌گانه قرار گرفته است. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی اس ۹ تنها از یک دوربین اصلی بهره می‌برد و فقط مدل پلاس آن مجهز به دوربین دوگانه بود. البته این بار هم یک مدل گلکسی اس ۱۰ که از پسوند E یا لایت بهره می‌برد، مجهز به دوربین دوگانه است.

با وجود اینکه سامسونگ با بهره‌گیری از نمایشگر حفره‌دار موفق به رهایی از دست بریدگی نمایشگر شده، ولی همچنان در پایین این نمایشگرها حاشیه نسبتا ضخیمی دیده می‌شود که بزرگ‌تر از رندرهای منتشر شده از این گوشی‌ها است. روی هم رفته، این تصاویر تقریبا با تمام انتظارات و گزارش‌های منتشر شده همخوان هستند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه