جدیدترین تصویر لو رفته از گوشی جدید نوکیا را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HMD که از این به بعد گوشی‌های مختلفی با نام نوکیا راهی بازار می‌کند، قصد دارد چندین محصول مختلف در سال ۲۰۱۷ عرضه کند. حتی به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها در MWC 2017 معرفی شوند. امروز تصویر جدیدی از یکی از این محصولات جدید به بیرون درز کرده است.

Nokia-phone-prototype-1

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این تصویر مربوط به گوشی جدیدی با نام  «نوکیا پی» (Nokia P) می‌شود. البته گفته شده که این تصویر احتمالا مربوط به مدل آزمایشی این تلفن همراه هوشمند می‌شود. در ادامه گفته شده که گوشی جدید نوکیا با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار خواهد شد و شش گیگابایت رم خواهد داشت. دوربین آن هم ۲۳ مگاپیکسلی با لنز Carl Zeiss است. حتی احتمال دارد که صفحه نمایش آن QHD باشد.  گفته شده که این تلفن همراه هوشمند به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده، اما محل قرار گرفتن آن در تصویر لو رفته مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که سنسور تشخیص اثر انگشت این تلفن همراه هوشمند همانند گوشی‌های سونی روی دکمه‌ی پاور قرار گرفته باشد.

گفته شده که گوشی‌های جدید نوکیا با اندروید ۷.۰ راهی بازار می‌شوند. باید منتظر نمایشگاه MWC 2017 که در اسفند ماه برگزار می‌شود باشیم تا ببینیم HMD چه محصولاتی را برای طرفداران نوکیا دارد.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Ss

    کاملا معلومه یه گوشیه غیر هوشند دراز و نازک و طراحی خیلی خیلی ساده قدبمی ????????????????کیبردشم معلومه

  2. Avatar Ss

    دقیقا دقت کنید کیبرد رو میبینید و کاملا از فاصله کم دوربین تا ارم نوکیا معلومه گوشی خیلی کوچیکیه

  3. Avatar shahriar

    تقلبیه،این عکس ها واسه ۱۱ ماه پیشه و یه گوشی ساده کیبردیه، دقت کنید کیبردش معلومه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه