جدیدترین تصویر لو رفته از گوشی HTC U11 Plus را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت اچ‌تی‌سی تایید کرد که گوشی جدید خودش را در تاریخ ۲ نوامبر معرفی خواهد کرد. این تلفن همراه هوشمند HTC U11 Plus خواهد بود که عضو جدید خانواده HTC U به حساب می‌آید.  امروز تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و ۴ یا ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس را می‌توانیم همان گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ بنمامیم؛ با این تفاوت که صفحه نمایش آن حاشیه‌های کمتری دارد و اندازه آن به ۶ اینچ رسیده است. باتری این تلفن همراه هوشمند هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر خوهد شود. سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم پشت گوشی قرار گرفته است.

شرکت اچ‌تی‌سی برای گوشی جدید خودش از دوربین دوتایی استفاده نکرده است. همچنین این تلفن همراه هوشمند جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و از USB Type-C بهره می‌برد. براساس اطلاعات لو رفته این گوشی با اندروید ۸ راهی بازار می‌شود. قطعا لبه‌های این تلفن همراه هوشمند هم به فشار حساس خواهد بود.

 

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه