جدیدترین حافظه‌های SSD سامسونگ معرفی شدند

۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
حافظه SSD سامسونگ

شرکت سامسونگ با حافظه SSD مدل ۸۵۰ توانست نظر افراد زیادی را به سمت خودش جلب کند. در واقع این حافظه به یکی از محبوب‌ترین حافظه‌های SSD دنیا تبدیل شد. در حالی که حافظه ۸۵۰ در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شده بود، شرکت سامسونگ تصمیم گرفت که مدل جدیدی از آن‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این شرکت دو مدل جدید به نام‌های ۸۶۰ Evo و ۸۶۰ Pro را معرفی کرد. این حافظه‌ها در مقایسه با مدل قبلی پیشرفت چشم‌گیری نداشته‌اند، اما با بهبود‌ّهایی همراه بوده‌اند. همانند مدل‌های قبلی حافظه ۸۶۰ پرو سریع‌تر از مدل معمولی است.

اگر از حافظه SSD مدل ۸۵۰ استفاده می‌کنید، دلیلی ندارد که آن را عوض کنید و مدل جدید را بخرید؛ اما اگر اصلا حافظه SSD ندارید، می‌توانید به خرید مدل جدید فکر کنید. براساس اطلاعات منتشر شده حافظه‌های جدید سامسونگ در ظرفیت‌های ۴ ترابایت، ۲ ترابایت، ۱ ترابایت و ۵۰۰ گیگابایت  و ۲۵۰ گیگابایت عرضه می‌شود و اندازه آن هم ۲.۵ اینچ است.  قیمت مدل ۲۵۰ گیگابایتی این حافظه‌ها ۹۵ دلار خواهد بود و قیمت مدل ۴ ترابایتی به ۱۴۰۰ دلار می‌رسد. قیمت ۸۶۰ پرو هم در ظرفیت‌های ۴ ترابایت، ۲ ترابایت، ۱ ترابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت راهی بازار می‌شود که اندازه آن هم ۲.۵ اینچ خواهد بود. قیمت این مدل از ۱۴۰ دلار شروع می‌شود و تا ۱۹۰۰ دلار ادامه پیدا می‌کند.

این حافظه SSD به‌زودی راهی بازار می‌شوند.

منبع: theverge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی مرادی

    حافظه های SSD در حال حاضر واقعا گرون قیمت هستند و در مقابل حافظه های HDD اصلا مقرون به صرفه نیستند و تناسبی بین این اختلاف قیمت و کارایی و طول عمر وجود نداره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه