جدیدترین دوربین موبایل سونی، فوق‌العاده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی از جمله شرکت‌‌های مطرح در زمینه تولید سنسور برای دوربین تلفن‌های همراه هوشمند به حساب می‌آید. این شرکت امروز جدیدترین سنسور خودش را معرفی کرد و گفت که این محصول اولین سنسور سه لایه CMOS بازار به حساب می‌آید. این سنسور می‌تواند با سرعت ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه و با کیفیت Full HD فیلم‌های Slow-Motion ضبط کند. سونی گفته که سنسور جدید هشت برابر سریع‌تر از سنسورهای دیگر است.

سنسور جدید شرکت سونی می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت ۱۹.۳ مگاپیکسل در ۱/۱۲۰ ثانیه ثبت کند که چهار برابر سریع‌تر از سایر سنسورهای موجود در بازار است. سونی برای اینکه بگوید سنسور جدیدش از سایر سنسورها بهتر است از کلی تکنولوژی‌های جدید استفاده کرده و گفته که محصول جدید کیفیتی بهتر از سنسور به کار رفته روی گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل دارد که می‌تواند با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه فیلم آهسته ضبط کند.

انتظار داریم که این سنسور جدید شرکت سونی در گوشی‌های سال ۲۰۱۷ دیده شود. حتی بعید نیست که سنسور جدید در گوشی‌های این شرکت که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شوند، دیده شود. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که این سنسور در عمل و در آزمایش‌های مختلف چه عملکردی از خودش به جا می‌گذارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از سنسور را ببینید:

منبع: Sony
telegram_ad2_1

‌‌‌‌

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar آرمان

    سونی….سلطان تکنولوژی….

  2. Avatar ایمان

    خوشمان آمد ، جالب بود

  3. Avatar رسول

    سلام
    خبر بسیار خوشحال کننده ای بود من میخواستم گوشیم رو عوض کنم ولی حالا صبر میکنم ببینم سونی چه دستپختی رو برامون آماده کرده، خودم سونی z3 compact دارم

  4. Avatar حمیدرضا

    عجب سنسور باحالیه

  5. Avatar نیما راد

    wow
    و این است سونی. سونی بلوف نمیزنه…

  6. Avatar hamedevil4

    سونی همیشه عالی هست
    قدرت فقط با سونی احساس میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه