جدیدترین رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت منتشر شد

۲۶ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 10 لایت

شب گذشته تصاویر رندر جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ لایت منتشر شد که جزییات طراحی این گوشی را به‌خوبی نشان می‌دهند. این تصاویر توسط سایت WinFuture منتشر شده که در این زمینه سابقه بسیار خوبی دارد.

طبق این رندرهای منتشر شده، گلکسی نوت ۱۰ لایت از نمایشگر تخت بهره می‌برد و این در حالی است که گلکسی نوت ۱۰ مجهز به نمایشگر خمیده است. به دلیل تحت بودن نمایشگر، حاشیه‌های سمت راست و چپ صفحه‌نمایش توجه را جلب می‌کنند. علاوه بر این باید به وجود حفره در بخش مرکزی بالای نمایشگر هم اشاره کنیم. در پنل پشتی، شاهد ماژول مربع شکل حاوی دوربین سه‌گانه هستیم که هیچ شباهتی به پنل پشتی نوت ۱۰ ندارد و در عوض هم‌راستایزبان طراحی نسل جدید گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود.

گلکسی نوت 10 لایت

علاوه بر شکل و شمایل ماژول دوربین و حفره نمایشگر، موقعیت دکمه‌ها هم مطابق با زبان طراحی جدید سامسونگ است؛ زیرا تمام دکمه‌های این گوشی در سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و گوشی‌های گلکسی A51 و A71 هم اینگونه هستند. علاوه بر این انتظار می‌رود دکمه‌های خانواده گلکسی اس ۱۱ در سمت راست بدنه آن‌ها قرار داشته باشد.

در مورد گلکسی نوت ۱۰ لایت اطلاعات پراکنده‌ای منتشر شده که به‌عنوان مثال می‌توانیم به احتمال بهره‌گیری از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم. همچنین ظاهرا قلم S Pen این گوشی از استاندارد تازه‌نفس بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. در هر صورت باید ببینیم این مدل ارزان‌تر گلکسی نوت ۱۰ آیا می‌تواند توجه کاربران زیادی را جلب کند یا نه.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ؟؟؟

    خب سامسونگ چرا فکر این گوشی هاست چرا همش سری جدی a رو معرفی میکنه چرا همش سری جدید s10 و نوت ۱۰ رو معرفی میکنه الان خیلی وقت پیش باید s11 و نوت ۱۱ رو میداد بیرون. اپل کم کم داره ایفون ۱۲ رو معرفی میکنه! البته دم سامسونگ گرم که فکر همه ی قشر جامعه هست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه