جدیدترین پرچم‌دار موتورولا به‌زودی معرفی می‌شود

۲۹ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موتورولا

موتو Z3 یکی از معمولی‌ترین پرچم‌داران ۲۰۱۸ محسوب می‌شود که غیر از پشتیبانی از ماژول ۵G که قرار است در ماه‌های آینده عرضه شود و چند ویژگی کوچک دیگر، از مشخصه قابل توجه دیگری بهره نمی‌برد. در حقیقت، با توجه به اینکه این گوشی موتورولا مجهز به تراشه قدیمی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ است، نشان می‌دهد که از همان ابتدا در مقایسه با رقبا حرف چندانی برای گفتن نداشته است.

حالا، سایت XDA-Developers به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید که شرکت موتورولا مشغول ساخت یک گوشی پرچم‌دار با اسم رمز Odin است و احتمالا عنوان موتو Z4 را بر پیشانی خود خواهد داشت. همچنین طبق گفته‌های این منبع، گوشی مذکور از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ بهره می‌برد و از ماژول ۵G هم پشتیبانی خواهد کرد.

موتورولا

گفته می‌شود پرچم‌دار مذکور از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و مبتنی بر اندروید پای خواهد بود. البته مدل‌های مجهز به حافظه رم و حافظه داخلی بیشتر هم احتمالا عرضه می‌شود. ارائه مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی سیاست خوبی برای پایین نگه داشتن قیمت این پرچم‌دار در مقایسه با دیگر رقبا است.

در گزارش XDA به نقل از منبع موردنظر آمده که موتورولا مشغول توسعه‌ی نرم‌افزار مربوط به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است ولی در رابطه با تعبیه‌ی این تکنولوژی در گوشی Odin هنوز نمی‌توان با قاطعیت نظر دارد.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه