جانشین گوشی Vibe X2 در دست ساخت است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو به‌تازگی مجوزهای لازم برای تولید و عرضه‌ی گوشی هوشمند Vibe X3 را از سازمان تنظیم مقررات چینی TENAA دریافت کرده است.

گوشی Vibe X3، جدیدترین محصول هوشمند شرکت لنوو به‌شمار می‌رود که به‌تازگی مجوزهای لازم برای تولید و عرضه در بازار را دریافت کرده است.

اگر در خاطرتان باشد ماه گذشته هم نتایج بنچمارک‌های GFXBench این محصول به‌بیرون درز کرده بود. به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد جدیدترین گوشی هوشمند خود را به‌عنوان جانشین Vibe X2 معرفی و در آینده به‌بازار عرضه کند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سازمان تنظیم مقررات TENAA، لنوو در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p استفاده کرده است. طول این گوشی ۱۵۴ میلی‌متر و عرض آن ۷۶.۴ میلی‌متر است. همچنین ضخامت این محصول ۹.۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم خواهد بود. توان پردازشی گوشی هوشمند Vibe X3 از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. همچنین شرکت سازنده در این گوشی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا قرار داده است.

vibe-X3-1

شرکت لنوو در جدیدترین گوشی هوشمند خود یک دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی را به‌کار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴G LTE، دو بلندگو در قاب جلویی و سیستم‌عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد.

vibe-x3-2

منبع:‌ GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه