جدیدترین گوشی ویندوزی مایکروسافت کی می‌آید؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند ماه گذشته شایعات مختلفی از گوشی جدید مایکروسافت به بیرون درز کرده است. گفته شده این شرکت روی یک محصول رده بالا با سیستم عامل ویندوز کار می‌کند. امروز شایعات می‌گویند که مایکروسافت روی یک محصول ویندوزی جدید کار می‌کند که هنوز مشخص نیست تبلت یا گوشی است.

بعید نیست که این محصول همان سرفیس فون باشد که در چند وقت گذشته کلی شایعه از آن شنیده بودیم. مایکروسافت مدتی قبل اعلام کرد که سیستم عامل اصلی ویندوز ۱۰ با پردازنده‌های موبایل هم کار می‌کند و می‌توان این سیستم عامل را روی دستگاه‌های با پردازنده‌ّهای ARM هم نصب کرد. البته شایعات می‌گویند که این محصول در بخش سرفیس مایکروسافت ساخته نشده، پس شاید سرفیس فونی در کار نباشد؛ اما بعید نیست که این تلفن همراه هوشمند جدید به تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مجهز شده باشد. حتی احتمال دارد که این گوشی با هولولنز هم کار کند.

مایکروسافت پس از عرضه لومیا ۹۵۰ گوشی دیگری راهی بازار نکرده است. همچنین سهم بازار ویندوز موبایل هم به زیر ۱ درصد رسیده و تقریبا کسی از این سیستم عامل استفاده نمی‌کند. البته این موضوع باعث نشده که مایکروسافت دست از ساخت و طراحی گوشی بردارد و حتی مدیرعامل این شرکت هم گفته بود که گوشی بعدی آن‌ها با محصولات موجود در بازار متفاوت است.

منبع: softpedia
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    حقیقت اینه که داستان ما وینفونیها داستان قماربازست! من خودم چند سالی لومیا ۹۵۰ داشتم تا خدارو شکر خراب شد و یه گوشی سامسونگ جی ۷ امانت گرفتم وقتی لومیا رو تعمیر کردم که دیگه خیلی دیر شده بود راحتی و برنامه های اندروید اسیرم کرده بودن و حالا فقط از لومیا بعنوان دوربین استفاده میکنم که تنها نقطه قوتش بود.

  2. Avatar علی

    من هم لومیا ۶۴۰ طم دارم هم ۵۴۰ هم ۵۳۵ هرسه تاش هنوز هم اپدیت میگیرند و خیلی بهتر و روانتر از گوشیهای اندرویدی با دوبرابر قیمتشان کار میکنند واقعا حیفه که مایکروسافت نتوانست این گوشیها را در تعداد بیشتر در بازار بفروشد

  3. Avatar میلاد

    واقعا سیستم عاملی است عالی ، من هنوز از اون استفاده میکنم خودم لومیا۱۵۲۰دارم و خانومم لومیا۹۵۰xl , و واقعا راضی هستیم

  4. Avatar امین

    با سلام
    من هم تقریبا نزدیک ۳ ساله lumia 435 دارم دسته یکی از گوشی های رده پایین Microsoft هست اما باور کنید از یه گوشی رده بالای اندرویدی خیلی بهتر و راونتر کار میکنه. واقعا حیفه ویندوز فون هست که کنار گذاشته بشه .
    من که عاشق ویندوز فون و منوی زیبایش هستم.

  5. Avatar soheil norozi

    من لومیا ۵۳۵ دارم
    سه ساله که خریدمش و الان هم که دیگه براش آپدیت نمیاد ولی من ازش راضی هستم برای این که با قیمت بسیار کمتر از آیفون تغریباً مثل همون آپدیت شد و الان با چیزهایی که در مورد آینده ویندوز ده موبایل شندیم (مثلاً حذف برنامه های سیلور لایت از ویندوز ده موبایل میتونم بگم زمینه برای برگشتن گوشی هایی مثل لومیا ۵۲۰هم داره فراهم میشه و همه اینها به لطف سی -شل هستش
    ولی کلا این مسائل به کنار کسایی که ویندوز موبایل دارن میدونن این سیستم عامل برای بیزنس هستش نه بازی

  6. Avatar حامد

    سلام
    من لومیا ۹۵۰ دارم .
    کسانی از ویندوزفون استفاده میکنند که به دنبال کاارایی هستند .از طرفی بیشتر افرادی که برای بار اول با این سیستم عامل کار میکنند خیلی زود تمام قسمت های آن را می شناسند.چون ۹۰ درصد سیستم های دسکتاپ ایران ما ویندوز است .ولی هر سیستم عاملی دارای طرفداران خاص خود است و قابل احترام .
    ویندوز یعنی پنجره ای رو به ایده های نو

  7. Avatar سید

    منم لومیا ۹۲۰ دارم عاشقشم
    منتظر پرچمدار جدید ویندوزفون هستم

  8. Avatar علی خدائی پور

    تقریبا کسی از این سیستم عامل استفاده نمی‌کند” نه ، “تعدادی انگشت شمار از این سیستم عامل استفاده می‌کنند”
    Lumia 920 من که هنوز به خوبی آپدیت میشه و دوربین فوق العاده و سیستم عامل پر سرعت و بدون هنگش هم که نگو و نپرس . خیلی از برنامه ها هم که اینقدر خوب کار میکنن که قابل مقایسه نیستن مثل آپدیت جدید تلگرام ، اسکایپ ، واتس آپ و برنامه های ویرایشگر عکس …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه