با مدل جدید نیسان GT-R آشنا شوید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نیسان GT-R

شرکت خودروسازی نیسان مدل به‌روز شده‌ای از خودروی GT-R (آر-۳۵) را به نمایشگاه خودروی نیویورک آورد. طبیعتا این خودرو نسبت‌ به مدل‌های سال‌های قبل، قدرت بیشتر و ظاهر امروزی‌تری دارد و در داخل کابین آن هم اصلاحاتی انجام شده است.

باید بگوییم که گودزیلای ۲۰۱۷ یک خودروی کاملا جدید نیست، بلکه مدل به روزشده‌ی نیسان GT-R است که در سال ۲۰۰۷ رونمایی شده بود. نیسان از سال ۲۰۰۷ به بعد مدل‌های جدیدتری از این خودرو را در سال‌های مختلف عرضه کرده است. حالا توان خروجی مدل اصلاح‌شده‌ی ۲۰۱۷ نسبت به چند سال قبل ۲۰ اسب بخار افزایش داشته است. گشتاور موتور ۳.۸ لیتری دو توربوشارژ و ۶ سیلندری آن هم ۴ پوند بر فوت افزایش یافته و ۴۶۷ شده است. اعداد و ارقام مربوط به عملکرد این خودرو هنوز منتشر نشده‌اند، اما ظاهرا سرعت این مدل ظرف ۲.۷ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بدیهی است که با این عدد، نیسان GT-R جدید در قلمروی ابرخودروها قرار می‌گیرد. قیمت پایه‌ی کمی بیش از ۱۰۰ هزار دلار است.

برای اینکه به تفاوت‌های ظاهری این مدل با مدل‌های قبلی پی ببرید، باید به دقت به آن نگاه کنید، اما بیشتر قسمت‌های بدنه‌ی آن تغییر کرده است. طراحی کاپوت آن عوض شده و تهویه‌ی کنار اگزوز هم جدید است. همچنین داخل خودرو هم بازسازی شده. درون آن از مواد سبکی استفاده شده و صندلی‌های آن هم راحت‌ هستند. نمایشگر لمسی آن هم بزرگ‌تر شده که در نتیجه‌ی آن دکمه‌های داشبورد از نصف کمتر شده است.

گفته می‌شود مدل جدید آرام‌تر و صدای آن کمتر است. البته همچنان صدای غرش موتور خودرو شنیده می‌شود، اما در کل از سیستم صدا خفه کن برای کاهش صداهای مکانیکی استفاده کرده‌اند. طراحان نیسان به این دلیل GT-R جدید را کم صدا طراحی کرده‌اند تا برای سفرهای جاده‌ای هم مناسب باشد.

نیسان GT-R 2017 تابستان امسال به نمایشگاه‌های فروش خودرو راه خواهد یافت.

 



g1 g2 g3 g4 g5 g6 g7 g8 g9 g10 g11

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Net-Hunter

    عشق دومم بعد بوگاتی ویرون

  2. پدرام

    این است تکنولوژی برتر ژاپن……..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه