جزئیات دوربین سه‌گانه گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

سامسونگ که مدتی برای بهره‌گیری از دوربین‌های دوگانه مقاومت کرد، حالا به بهره‌گیری از دوربین‌های سه‌گانه روی آورده و به‌عنوان مثال می‌توانیم به مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی A7 اشاره کنیم. در اوایل سال آینده میلادی، قرار است گوشی گلکسی اس ۱۰ معرفی شود و یکی از مدل‌های این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه خواهد بود. طبق جدیدترین سند لو رفته، ماژول دوربین این گوشی از سه لنز بسیار عریض، معمولی و تله‌فوتو بهره می‌برد. هرچند پیش از این هم گزارش‌هایی در این رابطه منتشر شده، اما طبق این سند، با قاطعیت بیشتری می‌توانیم در مورد جزییات این گوشی صحبت کنیم.

دوربین اصلی مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی (با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری) است که از دیافراگم دوگانه (f/1.5 و f/2.4) بهره می‌برد. سنسور مربوط به لنز تله‌فوتو هم از نوع ۱۳ مگاپیکسلی است. هر دوی این دوربین‌ها مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال هستند.

گلکسی اس 10

تا اینجای کار، شاهد تفاوت چندانی در مقایسه با مدل پلاس اس ۹ یا گلکسی نوت ۹ نیستیم. ویژگی شاخص دوربین سه‌گانه گلکسی اس ۱۰ مربوط به بهره‌گیری از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به لنز بسیار عریض است که می‌تواند میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای را به ارمغان بیاورد و فاصله کانونی این لنز هم ۱۲ میلی‌متر خواهد بود. به‌عنوان مقایسه باید خاطرنشان کنیم که ال‌جی G7 مجهز به لنز عریض با فاصله کانونی ۱۶ میلی‌متر است و سنسور مربوط به لنز ۱۲ میلی‌متری دوربین ایسوس زن‌فون ۵z هم از رزولوشن ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در نهایت، برای یادآوری باید بگوییم که قرار است سه مدل مختلف از گوشی گلکسی اس ۱۰ با دوربین‌ها و حسگرهای اثر انگشت مختلف روانه‌ی بازار شود. البته هنوز عنوان اس ۱۰ تایید نشده و در اسناد مختلف از این گوشی‌ها با اسم رمز Beyond یاد می‌شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه