جزییات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی ویو در فروشگاه اینترنتی

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی ویو

شرکت Adorama تبلت گلکسی ویوی سامسونگ را به همراه مشخصات‌اش برای مدتی در فروشگاه اینترنتی‌اش در درج کرده بود.

گلکسی ویو دوربین پشتی ندارد.

بازار تبلت‌های آشپزخانه روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و پس از آلکاتل وان تاچ Xess و تبلت سری Z سونی نسخه‌ی آشپزخانه، نوبت به سامسونگ گلکسی ویو (View) می‌رسد. مدتی است که به طور مرتب شایعاتی از این تبلت عظیم ۱۸٫۴ اینچی منتشر می‌شود و این بار هم تا چند ساعت پیش این دستگاه در فروشگاه اینترنتی Adorama برای پیش خرید درج شده بود. اما حالا لیستینگ آن از این وب‌سایت برداشته شده؛ شاید دلیل‌اش این باشد که این کالا به اشتباه درج شده بود. در هر صورت مشخصات فنی این تبلت معلوم شد.

ویو

براساس این وب‌سایت، نمایشگر بزرگ این تبلت وضوح تصویر Full HD با تراکم پیکسلی ۱۲۰ پیکسل بر اینچ دارد. در گلکسی ویو از تراشه‌ی اگزینوس ۷۵۸۰ با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز استفاده شده است. نکته‌ی جالب این است که Adorama این تراشه را «کارمن ۲ » (Carmen 2) می‌نامد. این اولین باری است که چنین نامی به چشم می‌خورد. دیگر مشخصات گلکسی ویوی ۱۸٫۴ اینچی شامل رم ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و جایگاه کارت microSD می‌شود که تا ۱۲۸ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. دوربین جلویی تبلت مورد نظر ۲٫۱ مگاپیسکل بوده و قابلیت فیلم‌برداری Full HD دارد. گلکسی ویو دوربین پشتی ندارد.

view

تبلت بزرگ سامسونگ شبکه‌های ارتباطی ۳G و Cat.6 LTE را پشتیبانی می‌کند. باتری به کار رفته در این تبلت ۵۷۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و برای تبلتی به این اندازه‌ نسبتا کم است، هرچند سامسونگ وعده‌ی ۸٫۵ ساعت پخش ویدیو را می‌دهد. جزییات زیادی از پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی این دستگاه ارایه نشده است.

منبع: Adorama

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Mohammad3861

    به نظر من لااقل یه کیبورد میذاشت جفتش ?

  2. Avatar حمید

    بدرد بخور نیست
    کیفیت صفحه اش خیلی پایینه!
    ۱۲۰ پیکسل خیلی پایینه برای همچین نمایشگر بزرگی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه