جزییات سخت‌افزاری گوشی Axon منتشر شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی، شرکت ZTE یکی از جدیدترین گوشی‌های رده‌بالای خود با نام Axon را معرفی کرد. شرکت ZTE این گوشی را برای عرضه در بازارهای آمریکا طراحی و تولید کرده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ۴۹۹.۹۸ دلار است.

گوشی Axon، جدیدترین محصول شرکت چینی ZTE با قیمت ۴۴۹.۹۸ دلار به‌صورت رسمی معرفی و عرضه شد.

در گوشی هوشمند Axon یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD به‌کار رفته است. در این گوشی یک دوربین دوگانه‌‌ی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با فلش LED وجود دارد. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را دارد. همچنین در این گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده شده است. البته پیش از این شرکت HTC ایده استفاده از دوربین‌های دوگانه را در گوشی HTC One M8 به‌کار برده بود. شرکت ZTE در این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره گرفته است.

zte----1

شرکت ZTE در گوشی Axon از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ همراه با پردازنده هشت هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد.جنس بدنه این گوشی از فلز است و قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۴G LTE را دارد. در Axon از سیستم صوتی Hi-Fi که قابلیت پخش فایل‌های صوتی ۳۲ بیتی با کیفیت ۱۹۲KHz را دارد، استفاده شده است.

axon-1

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه