جشنواره‌ی فروش محصولات دیجی‌کالا (۹۵/۰۴/۲۰)

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با قدرت رکاب بزنید

دانستن این نکته که کدام دوچرخه برای چه فضایی مناسب است یکی از نکات مهم خرید دوچرخه است. در این گروه شما با یک دسته‌بندی کامل از انواع دوچرخه‌ها ازجمله دوچرخه‌ی شهری، کوهستان، جاده، بی‌ام‌ایکس، کورسی و هیبرید، از بهترین برندها و با مشخصات فنی آن‌ها آشنا می‌شوید. به صفحه‌ی دوچرخه مراجعه کنید و با تخفیف‌های شگفت‌انگیز دوچرخه‌ی موردعلاقه‌ی خود را بخرید.

Shop_no6_1‌‌ ‌

فرمانروای آشپزخانه

هنگام خرید لوازم خانگی برقی، انتخاب بهترین وسیله با قیمت مناسب و بازدهی بالا اهمیت بسیاری دارد. در این قسمت می‌توانید انواع لوازم پخت ‏و پز، نوشیدنی‌ساز، خردکن و غذاساز، لوازم مکمل آشپزخانه، یخچال و فریزر، لوازم شست‏ و شو و نظافت، تهویه، سرمایش و گرمایش و چرخ خیاطی را از برند بوش مشاهده کنید و با مقایسه و بررسی آن‌ها بهترین مدل را با تخفیف خریداری کنید.

Shop_no6_2‌ ‌ ‌

‌جهان در دستان تو

در جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی دیجی‌کالا از تبلت‌ها غافل نشوید. در این قسمت تبلت‌هایی از ایسوس، لنوو، سامسونگ و.. با قیمت‌های متنوع وجود دارند که با توجه به نوع کاربری و توقعی که از تبلت خود دارید می‌توانید تبلت موردنظر خود را خریداری کنید.

Shop_no6_3

‌ ‌

سینما را به خانه بیاورید

اگر همواره به دنبال فرصت مناسبی بوده‌اید تا یک ویدئو پروژکتور بخرید، در زمان برپایی این جشنواره به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید. هیتاچی، اپسون و اپتوما از برترین سازندگان دیتا ویدئو پروژکتور هستند که در این جشنواره‌ی ویژه حضور دارند. فارغ از کاربردهای آموزشی دیتاویدیو پروژکتور، دیدن فیلم موردعلاقه‌تان بر روی دیوار خانه می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی باشد.

Shop_no6_4

‌ ‌

Download_PDF‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه