لازمت می‌شه! جشنواره بهاره دیجی‌کالا در ۵ خرداد

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جشنواره بهار دیجی‌کالا

جشنواره‌ی “لازمت میشه” دیجی‌کالا در راه است. شنبه، پنجم خرداد جشنواره‌ای یک روزه با تخفیف‌های استثنایی در انتظار شماست. با خریدی هیجان‌انگیز و تخفیف‌هایی باور‌نکردنی از این جشنواره، این روز را روزی به یادماندنی در تقویم خرداد ماه خود ثبت کنید. این جشنواره از لحظات اولیه شنبه ۵ خرداد (جمعه شب)، آغاز خواهد شد و تا ۲۴ ساعت بعد ادامه خواهد داشت.

تا ۶۰ درصد تخفیف برای همه چیز!

اگر در فکر خرید تجهیزات ورزشی مثل یک عینک شنا هستید یا مدت‌هاست یک باربیکیوی مسافرتی برای کمپینگ‌های پیش رو در هوای بهاری در لیست خریدتان است، یا حتی قصد خرید یک عطر خنک بهاره در ذهنتان است، حتما از این فرصت استفاده کنید و کالای مد‌نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. هرچیزی که لازم دارید را در این جشنواره با تخفیف‌های تا ۶۰ درصد پیدا کنید و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۵۰ هزارتومان

فراموش نکنید دیجی‌کالا برای مشتریان خود پیشنهادهای جذابی را تدارک دیده است. علاوه بر عرضه‌ی انواع کالا از گروه کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه، شما می‌توانید سفارش‌های بالای ۵۰ هزار تومان را بدون پرداخت هزینه حمل در محل مورد نظر خود، در هرجای ایران دریافت کنید.

کالاهای شگفت‌انگیز، بیشتر از همیشه

دیجی‌کالا در طول این جشنواره، ۸۰ کالای متنوع از ۱۷ گروه کالایی را شگفت‌انگیز خواهد کرد. این پیشنهادها از اولین دقایق پنجم خرداد شروع شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهند داشت. در این جشنواره، هر سه ساعت با ۱۰ کالای شگفت‌انگیز جدید، شگفت‌زده خواهید شد!

پس منتظر این فرصت بی‌نظیر باشید و تا آخرین لحظات شنبه چشم از دیجی‌کالا برندارید.

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar صادق شیرازی

    سلام
    در جشنواره پایان سال ۹۶ گفته بودید از پر و پا قرص ترین مشتریان دیجیکالا تقدیر میکنید. پس چی شد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه