مادر بهار است

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
روز مادر

دیجی‌کالا در کنار شما با تخفیف‌های فوق‌العاده به استقبال روز مادر می‌رود. این جشنواره از ۱۳ تا ۱۸ اسفند و همراه با جشنواره قدردانی دیجی‌کالا ادامه دارد.

همراه شدن روز مادر با حال و هوای سال نو و خرید عید هیجان این روزها را بیشتر می‌کند. شاید مدت‌هاست به خرید هدیه روز مادر فکر کرده‌اید، شاید هم هنوز نتوانسته‌اید تصمیم بگیرید با چه هدیه‌ای مادر یا همسرتان را خوشحال کنید.

جمعه ۱۸ اسفند روز مادر است؛ پس وقت زیادی باقی نمانده و برای ساختن یک روز خاطره‌انگیز باید عجله کنید. دیجی‌کالا در یک جشنواره مادرانه با تخفیف‌های هیجان‌انگیز با شما همراه شده تا بتوانید بهترین هدیه را برای قدردانی از مادران تهیه کنید.

یک مجموعه‌ی بزرگ و جذاب برای همه‌ی سن و  سلیقه‌ها

هدیه روز زن و روز مادر برای هرکسی منحصربه‌فرد است و دیجی‌کالا مجموعه‌ای بزرگ و کامل برای همه‌ی سن و سلیقه‌ها فراهم کرده است.

عطر و لوازم آرایشی بهداشتی برای خانم‌هایی که به زیبایی اهمیت می‌دهند، کتاب و صنایع دستی برای خانم‌های علاقه‌مند به فرهنگ و هنر؛ زیورآلات شیک، ساعت و عینک برای مادران باسلیقه که روی مد لباس می‌پوشند، کفش و لباس برای مادران خوش‌پوش و لوازم دیجیتالی مثل لپ‌تاپ، موبایل و هدفون برای خانم‌های علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و دیجیتال می تواند هدیه‌ای جذاب باشد و خاطره‌ی دلنشینی از این روز به خصوص بسازد.

دیجی‌کالا خانم‌هایی که به‌تازگی مادر شده‌اند را هم فراموش نکرده است. در این جشنواره در کنار محصولات مختلف، کالاهای مربوط به مادر و کودک و مراقبت از نوزاد هم تخفیف ویژه گرفته است.

هرروز ۲۴۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز!

در این جشنواره پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا چندین برابر می‌شود. این یعنی هر سه ساعت ۳۰ کالا با تخفیف‌های فوق‌العاده در مجموعه‌ی شگفت‌انگیز سایت دیجی‌کالا قرار می‌گیرد.

برای یک خرید عالی، کد تخفیف جشنواره را هم در هنگام ثبت سفارش فراموش نکنید. با این کد می‌توانید تخفیف بیشتر بگیرید و خریدی لذت‌بخش‌تر تجربه کنید. فراموش نکنید این کد تخفیف روی پیشنهادهای شگفت‌انگیز کار نمی‌کند.

این جشنواره برای قدردانی از خانم‌هاست. فرقی نمی‌کند برای مادرتان خرید می‌کنید یا خواهر و همسر و حتی خودتان. این جشنواره فرصت خوبی برای خرید کالاهای مختلف است. پس همین حالا وارد سایت دیجی‌کالا شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. فرید

    سلام
    ببخشید میشه مشخص کنید قرعه کشی جشنواره ۲۴فروشنده برتر کی انجام میشه؟
    تو صفحه جشنواره گفته شده ۲هفته بعد ولی الان سه هفته است که قرعه کشی هنوز انجام نشده
    میشه لطف کنید زمان دقیق قرعه کشی رو بگید؟
    ممنون از پاسخگوییتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه