دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ به عنوان برگزیدگان جشنواره وب ایران شناخته شدند

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان هشتمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران، دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ توانستند در بخش‌های «برترین فروشگاه آنلاین»، «برترین اپلیکیشن موبایل برای کسب‌وکار» و «برترین وب‌سایت حوزه‌ی علم و دانش»، جوایز این جشنواره را به خود اختصاص دهند.

در بخش «برترین وب‌سایت حوزه‌ی علم و دانش»، دیجی‌کالا مگ به عنوان وب‌سایت برتر از دیدگاه هیات داوران انتخاب شد.

در جریان جشنواره‌ی وب و موبایل ایران که روز گذشته، در سالن همایش‌های کتاب‌خانه‌ی ملی برگزار شد، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر از دیدگاه داوران و مردم، مشخص شدند. در اختتامیه‌ی این مراسم، کاندیداهای رسته‌های مختلف وب و موبایل مشخص و سپس به برندگان بخش داوران، لوح تقدیر هشتمین جشنواره وب ایران، اعطا شد. در این بخش، از ۷۵ وب‌سایت  و ۱۵ اپلیکیشن موبایل در رسته‌های مختلف، تقدیر شد.

در بخش برترین «نرم‌افزار موبایل حوزه‌ی کسب‌وکار»، اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا توانست از بین ۵ کاندیدای برتر، برنده‌ی بخش هیات داوران شود. در بخش وب‌سایت و در «برترین فروشگاه‌های آنلاین» هم، مجددا دیجی‌کالا توانست لوح تقدیر هیات داوران هشتمین جشنواره وب ایران را به خود اختصاص  دهد.

اما در بخش «برترین وب‌سایت حوزه‌ی علم و دانش»، دیجی‌کالا مگ از بین ۵ کاندیدای برتر، به عنوان وب‌سایت برتر از دیدگاه هیات داوران جشنواره، انتخاب شد. دیجی‌کالا مگ، به عنوان یک رسانه‌ی آنلاین با موضوعات فناوری، دانش و سرگرمی، در تابستان سال ۱۳۹۴ توسط فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا ایجاد شد.

Iran_Web_Festival_01

جشنواره وب ایران هرساله با هدف معرفی بهترین طرح‌ها و سایت‌های حوزه‌ی وب و همچنین معرفی نرم‌افزارهای موبایل و اپلیکیشن‌های جدید، برگزار می‌شود. اختتامیه‌ی هشتمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران، روز گذشته با معرفی برترین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل برگزار شد. لازم به ذکر است که دیجی‌کالا، یکی از حامیان طلایی این جشنواره بود.

دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. علی اکبر

    آفرین.. با آرزوی موفقیت های بیشتر و پر برکت بودن روزی حلال

  2. رضا

    وقتی حامی جشنواره هستید انتظار دیگه ای نمیشه داشت !
    دیجی کالا به حق انتخاب شده اما برای دیجی کالا مگ هنوز خیلی زوده بهترین وب سایت خبری انتخاب بشه

  3. رضا وارسته نیا

    تبریککککککککککککک

  4. Un4given

    خیلی مبارک باشه، واقعا تو این مدت کم که از شروع بکار سایت میگذره خوب تونسته خودشو حرفه ای جا بندازه و با قدیمیهای این حوزه رقابت کنه .

  5. ثبت شرکت

    واقعا تبریک ….کارتون حرف نداره

  6. محمد

    تبریک 🙂

  7. امید

    شادباش فراوان. دیجی همیشه در اوجی…

  8. Saeed

    تبریک میگم واقعا توی ایران رقیب ندارید
    همیشه موفق باشید

  9. البرز

    صمیمانه شادباش میگم
    واقعا لیاقتشو داشتین و خوشحالم حق به حق دار رسید 😉
    شیرینیش بن تخفیف نمیدین؟! :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه