تصاویر جعبه‌گشایی نکسوس ۶P منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نکسوس 6p

گوشی‌های نکسوس در حالی که کیفیت بسیار بالایی دارند، از قیمت خوبی هم برخوردار هستند. اگر این گوشی‌ها را خریداری کنید، همیشه جدیدترین نسخه‌های سیستم‌عامل اندروید را زودتر از سایر تلفن‌های همراه هوشمند دریافت خواهید کرد. شرکت گوگل مدتی پیش دو عضو جدید خانواده‌ی نکسوس به نام‌های ۵X و ۶P را معرفی کرد. محصولاتی که توسط ال‌جی و هوآوی ساخته شده‌اند.
گوشی نکسوس ۶P که توسط هوآوی ساخته شده، به دلیل داشتن بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی، طراحی زیبا و سخت‌افزار بسیار خوب نظر کاربران را به سمت خودش جلب کرده است. زمانی که این گوشی را خریداری ‌می‌کنید، روی جعبه‌ی آن حرف P را با طراحی جالبی مشاهده خواهید کرد. وقتی جعبه را باز می‌کنید با دو کابل شارژ روبه‌رو می‌شوید. یک کابل از هر دو سمت USB Type-C است و کابل دیگر یک‌سر USB Type-C است از سر دیگر به USB Type-A یا همان اندازه‌ی معمولی پورت USB تبدیل می‌شود. وجود این دو سیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که کاربران زیادی هنوز از USB استاندارد استفاده می‌کنند و شاید بخواهند با این کابل اطلاعات را از کامپیوتر به موبایل منتقل کنند.
گوشی نکسوس ۶P با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر جعبه گشایی این محصول را مشاهده کنید:

Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing Nexus-6P-Unboxing

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه