[CES 2016] جعبه‌ی سلامتی HTC با همکاری Under Armour معرفی شد

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC با همکاری شرکت Under Armour در نمایشگاه CES 2016 محصولی به نام «جعبه‌ی سلامتی» (Healthbox) را معرفی کرد. این محصول که برای سلامتی ساخته شده می‌تواند فعالیت‌های فیزیکی، خواب و تغذیه‌ی کاربران را اندازه‌گیری کند.

جعبه‌ی سلامتی HTC شامل یک مچ‌بند، ترازوی هوشمند و سنسور سنجش ضربان قلب می‌شود.

جعبه‌ی سلامتی HTC شامل سه وسیله به نام‌های UA Band که یک مچ‌بند سلامتی است، UA Heart Rate که میزان ضربان قلب کاربران را کنترل می‌کند و UA Scale که یک ترازوی هوشمند است، می‌شود. مچ‌بند UA Band فعالیت‌های فیزیکی مانند خواب و دویدن افراد را زیر نظر می‌گیرد. این محصول از یک صفحه نمایش مخفی بهره می‌برد و با چراغ‌های LED می‌تواند میزان ضربان قلب کاربران را به نمایش در بیاورد.

دستگاه UA Heart یک سنسور دارد که روی سینه افراد قرار می‌گیرد تا بتواند میزان ضربان قلب را اندازه‌گیری کند. این سنسور بسیار باریک طراحی شده و به همین دلیل در زمان ورزش کردن مشخص نمی‌شود. ترازوی UA Scale به شکل دایره‌ای طراحی شده و به گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و iOS متصل می‌شود و به وسیله‌ی برنامه‌ای مخصوص اطلاعات مختلفی را به کاربران نشان می‌دهد.

محصول جدید دو شرکت HTC و Under Armour در تاریخ ۲ بهمن ماه (۲۲ ژانویه) با قیمت ۴۰۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر این محصول را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

CES_2016_Slider_02

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه