جوایز شگفت‌انگیز دیجی‌کالا، برای پیش‌بینی نتایج جام ملت‌های اروپا

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا؛ پیشرو در فروش دیجیتالی کالا، مسابقه‌ی بزرگ پیش‌بینی نتایج جام ملت‌های اروپا را برگزار می‌کند.

شما کاربران دیجی‌کالا می‌توانید از ۹ صبح جمعه ۲۱ خرداد با شرکت در مسابقه‌ی پیش‌بینی نتایج، یکی از برندگان بزرگ و خوش‌شانس خودروی میتسوبیشی میراژ، سفر یک هفته‌ای به همراه یکی از اعضای خانواده به ژاپن و کمک هزینه‌ی ده میلیون تومانی خرید از لوازم خانگی پاناسونیک باشید.

در مرحله‌ی مقدماتی (گروهی) شما می‌توانید با پیش‌بینی نتایج در قالب برد، تساوی و باخت امتیاز مناسبی را برای مراحل بعد ذخیره کنید. اما با شروع مرحله‌ی حذفی، نحوه امتیازدهی تغییر می‌کند و تنها در صورتی که نتیجه‌ی مسابقه را درست پیش‌بینی کنید، به شما امتیاز تعلق می‌گیرد.

شرکت‌کنندگانی که امتیاز لازم را برای کسب جوایز اصلی نداشته باشند، حتما یکی از برندگان صدها جایزه‌ی غیرنقدی محصولات پاناسونیک و بن‌های خرید ویژه‌ی دیجی‌کالا می‌شوند. به این ترتیب کاربران به محض ثبت نام برای شرکت در مسابقه‌ی پیش‌بینی، با شروع مسابقات و کسب امتیاز، برنده‌ی یکی از هدایای جذاب این مسابقه خواهند شد.

مسابقات جام ملت‌های اروپا از روز جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ در ۱۰ شهر کشور فرانسه آغاز می شود و دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه و پیشرو در فروش آنلاین کالا در نظر دارد هم‌زمان با آغاز این مسابقات، جهت سرگرمی و ایجاد نشاط برای کاربران خود، این مسابقه را برگزار کند.

دیجی‌کالا با تکیه بر سه اصل همیشگی خود یعنی «بررسی»، «انتخاب» و «خرید آنلاین» همواره به نشاط و شادابی کاربران خود می‌اندیشد و در این راه با ایجاد فضایی دوستانه، شما را به این مسابقه هیجان‌انگیز دعوت می‌کند.

دیدگاه شما

۹۲ دیدگاه
  1. حمیدرضا

    آقا این مرحله یک چهارم هر بازی ۳۵ امتیاز داشت چرا بازی پرتقال لهستان ۲۵امتیاز دادید

  2. asal

    خواهش میکنم امکان استفاده از کد تخفیف رو در وب سایت هم بزارید قسمت پرداخت برنامه کار نمیکنه

  3. هعه

    کد تخفیف برای شرکت تو مسابقه چطور استفاده کنیم؟

  4. مسعود

    دیجی کالا با این قوانین پیش بینیش توقع داره حداقل ۱۰ نفر به امتیاز بالای ۷۰۰ برسند!آخه چقدر باید خوش شانش و باهوش باشی که بتونی مثلا بازی ۴ بر صفر بلژیک مقابل مجارستان یا ۲ بر ۱ ایسلندبرابر انگلستان رادقیق پیش بینی کنی و خیلی بازی ها دیگر را.لطفا قوانین پیش بینی را تغییر دهید.

  5. نیما

    دیجی لول دسته بندی جوایز رو بیار پایین …امتیاز +۷۰۰ که نخواهیم داشت…البته اگه قصد دارید جوایزی بدید

  6. احمد

    کسی اگه می دونه تا کی میشه پیش بینی کرد،خواهشا بگه.

    1. نیما

      تا قبل از سوت شروع بازی…

  7. محمد قنواتیان

    باسلام و خسته نباشید

    اینجانب محمد قنواتیان در مسابقه پیش بینی بازیهای فوتبال در سایت دیجی کالا شرکت کردم. و بازی لهستان و سوییس را درست یک بر یک پیش بینی کردم ولی امتیاز آن برایم ثبت نشد . اینجانب بجای ۱-۱ نوشتم ۰۱-۰۱ که چون اولین بازی حذفی بود نمیدونستم چجوری باید تایپ کنیم. لطفا پیگیری نمایید و امتیازش را برایم محاسبه نماییدو با تشکر . محمد قنواتیان

    1. ؟؟

      خوبه صفحه رو باز می کنید یک مثال زده برای پیش بینی مثلا ۲ -۲

  8. امیرحسین

    سلام
    میشه یکبار درست اعلام کنید فرصت ثبت پیش بینی برای هر بازی تا کی هست؟؟
    تا قبل شروع بازی یا تا پایان نیمه اول فرصت هست؟؟
    در قوانین هم نوشته تا اوایل بازی!! اوایل یعنی چی؟

  9. محمد

    ینی واقعنی اگه صفحه رو باز میذاشتی میتونستی رای بدی ت اخر بازی؟؟؟؟؟؟

  10. هاشم

    این دیگه چه مسابقه ای بود؟ هزار و یک عیب داشته که

  11. احمد

    مگه میشه تا پایان نیمه اول پیش بینی کرد؟کسی میدونه؟

  12. علی

    با سلام.من این اواخر متوجه شدم که در دوره مقدماتی بازیها. اگر صفحه رو باز میزاشتیم، تا دقیقه ۹۰ هم میشد به بازی رای داد و خیلی ها این کار رو کرده بودن. پس دیجی باید یه فکری برای امتیازات دور مقدماتی بکنه. چون خیلیها به ناحق امتیاز گرفتن…

    1. asal

      خب اونهایی که این کارو کرده بودن از مسابقه حذف کرد دیگه

      1. هیچ

        ولی بعد از حذف اون عده باز هم این موردتا پایان دور مقدماتی وجود داشت

    2. هیچ

      بله بنده هم با این مورد به صورت اتفاقی برخورد کردم ولی خب یه چیزی به نام وجدان جلومو گرفت و الان امتیازم ۱۰۵ هست . امیدوارم دیجی زمان ثبت پیش بینی نفرات برترو بررسی کنه که اگه اواخر بازی ثبت کردن حذف بشن تا حق کسی ضایع نشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه