جورج میلر: “ادامه‌ای برای مد مکس نخواهم ساخت”

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کارگردان فیلم «مکس دیوانه» (Mad Max) گفت که قسمت بعدی‌ای برای این مجموعه نخواهد ساخت.

«جورج میلر» (George Miller)، کارگردان فیلم‌های Mad Max در مراسم جایزه‌ی گلدن گلوب (Golden Globe) به رسانه‌ها اعلام کرد: “من [بعد از جاده‌ی خشم] قسمت دیگری برای سری فیلم‌های Mad Max نخواهم ساخت. «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» (Mad Max: Fury Road) با بازی شارلیز ترون، زویی کراویتز و رایلی کیئو کامل شد. این فیلم را در استرالیا فیلم‌برداری کردیم؛ جایی که گل‌های وحشی و خاک سرخ دارد و همیشه باران مثل سیل می‌بارد. ما باید ۱۸ ماه منتظر می‌ماندیم [تا شرایط مساعد برای فیلم‌برداری مهیا شود] و هر بار سفرمان به آمریکا ۲۷ ساعت طول می‌کشید. من قسمت دیگری از آن را نخواهم ساخت.”

شاید کارگردان دیگری ساخت برهوت را به عهده بگیرد، اما هنوز اخباری دراین‌باره منتشر نشده است.

این در حالی است که جاده‌ی خشم از محبوب‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ بوده است. اما به نظر می‌رسد که میلر بعد از ساختن این قسمت آخر، حسابی خسته شده و قصد دارد در محیطی خوش آب‌وهواتر و سرسبزتر سپری کند که کم‌تر شبیه دوره‌های آخرالزمانی مکس دیوانه باشد. ولی این را هم باید در نظر گرفت که وقتی پای یک فیلم پرطرفدار به میان می‌آید، کارگردان و بازیگرهایش منبع موثقی برای اخبار قطعی نیستند؛ بعید نیست که میلر چند وقت دیگر از حرف‌هایش برگردد.

کارگردان فیلم‌های Mad Max در حالی این ادعا را بیان کرده که مکس دیوانه ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه‌ها فروخته، از سوی فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم به عنوان بهترین فیلم سال شناخته شده و نامزد بهترین فیلم درام در گلدن گلوب ۲۰۱۶ شده که البته این جایزه‌ی آخر به فیلم Revenant اهدا شد.

قبل از این‌که میلر چنین خبری را اعلام کند، خیلی‌ها منتظر قسمت بعدی مکس دیوانه به نام «برهوت» (Mad Max: The Wasteland) بودند. برهوت قرار بود پیش‌درآمدی برای جاده‌ی خشم باشد. شاید کارگردان دیگری ساخت برهوت را به عهده بگیرد، اما هنوز اخباری دراین‌باره منتشر نشده است.

George_Miller_mad-max-fury-road-golden-globe-2

منبع: Digital Trends و GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه