جورج میلر خبر کناره‌گیری از پروژه‌ی مد مکس را تکذیب کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جورج میلر (George Miller)،کارگردان فیلم مکس دیوانه (Mad Max) اعلام کرد که قصد کنار کشیدن از این پروژه را ندارد و به ساختن قسمت بعدی این مجموعه ادامه خواهد داد. این در حالی است که هفته‌ی گذشته در Page Six که نشریه‌ای درباره‌ی اخبار شخصیت‌های معروف و هنرپیشه‌های سینماست، خبری چاپ شده بود که می‌گفت جورج میلر رسما اعلام کرده از ساختن مکس دیوانه خسته شده و قصد ندارد قسمت بعدی این مجموعه را کارگردانی کند.

انتشار خبر کناره‌گیری میلر از پروژه‌ی مکس دیوانه بسیاری از طرفداران این فیلم را ناامید کرده بود. اما گویا این خبر صحت ندارد و جورج میلر شخصا آن را رد کرده است. میلر در مصاحبه‌ی بعدی خود با نشریه‌ی Wrap گفت که سو تفاهم پیش آمده حتما به خاطر شلوغی و سروصدای مراسم فرش قرمز بوده و گویا حرف‌های او اشتباه تعبیر شده‌اند. میلر گفت: “جوّ مراسم فرش قرمز خیلی شلوغ و پرسروصدا بود. یک خبرنگار طی مراسم هیئت ملی بازبینی فیلم از من سوال‌هایی کرد و پیداست که منظور من را بد متوجه شده. من به او گفتم: «فیلم بعدی من مکس دیوانه نیست» و او فکر کرده بود دیگر کلا روی این پروژه کار نمی‌کنم. ولی منظور من این بود که مکس دیوانه لزوما فیلم «بعدی» من نخواهد بود. من الان دو قصه‌ی دیگر در دست دارم.

خیال دوستداران این فیلم راحت باشد؛ ساخت آن دست همین کارگردان خواهد بود.

خلاصه این‌که خبر خاصی نیست و میلر هم عجله‌ای برای ساخت قسمت بعدی این فیلم ندارد. اما خیال دوستداران این فیلم راحت باشد؛ ساخت آن دست همین کارگردان خواهد بود.

«مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» (Mad Max: Fury Road) که آخرین قسمت از این مجموعه است، در ۱۰ رشته نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار ۲۰۱۶ شده است. این فیلم حدود ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه‌های سینما فروش داشته است و نام قسمت بعدی که معلوم نیست ساخت آن از کی آغاز شود و چه زمانی اکران شود، از همین حالا مشخص است: «مکس دیوانه: برهوت» (Mad Max: The Wasteland).

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar AKK

    دمش گرم اگه تو فیلم بعدیش یه کم بیشتر رو فاز فیلمنامه و داستان مانور بده تا زرق و برق فیلم بهتر میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه