جوکر را در بازی جدید بتمن ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا حالا سه قسمت از بازی جدید بتمن که توسط استودیوی Telltale ساخته شده، راهی بازار شده است. در این قسمت‌ها گیمرها با شخصیت‌هایی مانند هاروی دنت، پنگوئن و کت‌وومن روبه‌رو شدند. حالا در قسمت چهارم این مجموعه که Guardian of Gotham نام دارد، با یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بتمن مواجه می‌شویم. در این قسمت گیمرها برای اولین‌بار جوکر را مشاهده خواهند کرد.

Telltale_s_Joker

ماجراهای قسمت چهار دقیقا پس از اتفاقات قسمت سوم رخ می‌دهند و بروس وین سعی می‌کند که بار دیگر شهر گاتم را نجات دهد. چهارمین قسمت از مجموعه‌ی بتمن هم اکنون برای پلتفرم‌های مختلف راهی بازار شده و می‌توانید آن را خریداری کنید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این قسمت را هم ببینید:

مجموعه‌ی بتمن که توسط Telltale ساخته شده، پنج قسمت خواهد داشت. قسمت پنجم City of Lights نام دارد که هنوز تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده و چیزی از اتفاقات داستانی آن نمی‌دانیم.

این مجموعه تا این جای کار توانسته امتیازات خوبی از منتقدان به دست بیاورد و نظر گیمرها را هم به سمت خودش جلب کرده است. البته استودیوی Telltale همیشه بازی‌های خوبی ساخته که از نظر روند بازی و داستان‌سرایی بسیار جذاب بوده‌اند.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar وحید

    واقعا باید باحال باشه که با جوکر از یه زاویه ای که می خوای آشنا بشی

  2. Avatar سام

    واقعا رو iPad Pro 12.9 عالی و روون اجرا میشه

  3. Cp.Mahdi Cp.Mahdi

    از صداش خوشم اومد اما قیافش نه!

  4. Avatar Orijen_X

    از نویسنده محترم خیلی متشکرم بابت مطلب خوبتون
    واسه اپیزود اخر این بازی باید یه ماه دیگه صبر کرد و واقعا خیلی خیلی اذیت کنندس ????????????????
    مرسی که مطالب گیم هم میذارین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه