حافظه‌های فلش‌ SanDisk با پشتیبانی از USB Type-C معرفی شدند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت SanDisk در نمایشگاه Computex 2016 از یک فلش دو طرفه رونمایی کرد که یک سمت آن USB استاندارد و سمت دیگر USB Type-C است. از این فلش می‌توان روی تلفن‌های همراه هوشمندنی که از USB Type-C بهره می‌برند استفاده کرد.

فلش‌های جدید SanDisk با ظرفیت‌های ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت راهی بازار می‌شوند.

سرعت خواندن اطلاعات این فلش به ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد و به شکلی ساخته شده که بتوان از آن روی محصولات مختلف استفاده کرد و اطلاعات را انتقال داد. این محصول با چهار ظرفیت ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این محصولات از استاندارد USB 3.1 بهره می‌برند که باعث شده سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی آن‌ها افزایش پیدا کند.

شرکت SanDisk با معرفی این محصول قیمت مدل‌های مختلف آن را هم اعلام کرد. مدل ۱۶ گیگابایتی که سرعت خواندن اطلاعات آن به ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد، ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد. مدل ۳۲ گیگابایتی که سرعت آن ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه است با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی هم به ترتیب ۳۹.۹۹ و ۶۹.۹۹ دلار قیمت دارند.

البته مدل ۱۲۸ گیگابایتی با توجه به میزان فضایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قیمت مناسبی دارد و از ارزش خرید بیشتری برخوردار است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

SanDisk-Ultra-Dual-USB-Type-C-Flash-Drive-(2) SanDisk-Ultra-Dual-USB-Type-C-Flash-Drive-(3)

لازم به ذکر است که چند وقت پیش شرکت وسترن دیجیتال، شرکت SanDisk را با پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد دلار خریداری کرد.

‌‌‌

منبع: SanDisk

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه